ارسال و حمل بار به آنکارا 

ارسال بار به آنکارا _ حمل و نقل سریع و آسان حمل بار به آنکارا _ با منصفانه ترین قیمت و ارائه کمترین هزینه ارسال لوازم منزل به آنکارا 02122923771 ما بهترین نه ولی برترین حمل و نقل بین المللی به حساب میایم.

تخفیف ویژه نوروزی 1403 برای شما عزیزان 

باربری تهران به آنکارا _ ارسال بار از تهران به آنکارا حمل اثاثیه منزل از تهران به آنکارا با بسته بندی فوق العاده تخصصی در ارسال اثاث منزل تهران به آنکارا 

حمل بار هوایی و کیلویی به آنکارا حمل بار زمینی به آنکارا حمل بار به آنکارا با هواپیما 

ارسال بار هوایی ، زمینی و دریایی به آنکارا 

حمل اثاثیه منزل از تهران به آنکارا با سریعترین و آسانترین حمل و نقل و بسته بندی ویژه با روش های اروپایی در ارسال بار و حمل بار به آنکارا 

بهترین را به بهترین ها بسپارید 

935   0532   0912

http://www.tazminfreight.com

حمل اثاثیه منزل از تهران به آنکارا ، ارسال بار به آنکارا 

باربری تهران به آنکارا 

یکی از پردردسرترین کارها در حمل بار به کشورهای خارجی آنکارا انتخاب یک باربری درست و اعتماد کردن به آن است شرکت تضمنی بار با داشتن یک دهه فعالیت در امر حمل و نقل بین المللی تهران به آنکارا توانسته یکی  از برترین باربری ها در ارسال بار باشد ما همواره می‌کوشیم تا بهترین و آسوده ترین حمل بار را داشته باشید . کارکنان قابل اعتماد مدیریتی امین و مسئول در روابط اجتماعی مشاورین ما در هر ساعت از شبانه روز آماده بهترین مشاوره به شما خواهند بود .... هزینه حمل بار از تهران به آنکارا هزینه چندانی البته با شرکت تضمین  بار نخواهد برد یکی از کاربردی ترین خدمات ما بصورت زمینی و هوایی خواهد بود برای مشتریان ... بسته بندی فوقالعاده با بهترین لوازم بسته بندی اثاثیه منزل به آنکارا .

ارزان   .   سریع    .    مطمئن 

حمل بار از تهران به آنکارا ترکیه ارسال بار و اثاثیه منزل،  وسایل ادارات و شرکت ها به آنکارا

باربری خارج از کشور تهران به آنکارا خدمات حمل بار با بسته بندی حرفه ای 

انجام تشریفات گمرکی با کارت بازرگانی و کانتینرهای ۲۰ و ۴۰ فوت به مشتریان 

باربری تهران به آنکارا باسابقه ترین باربری تهران میباشد که توانسته نیاز مشتریان را از جهت حمل وسایل سنگین  و نیمه سنگین برطرف نماید اگر قصد جابجایی وسایل خود را در هنگام خرید به شهر آنکارا دارید میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن و سرویس های حمل و نقل شامل حال شما گردد.

شماره تماس تلفن با حمل بار به آنکارا

حمل بار به آنکارا شعبه شمال تهران 02122923771

حمل بار به آنکارا شعبه غرب تهران 02144451730

ارسال بار به آنکارا شعبه مرکز تهران 02188761833

مدیریت  باربری تهران به آنکارا 

09129350532

آنکارا یکی از شهرهای اصلی ترکیه میباشد و ارسال بار به آنکارا هم از رایج ترین باربری های خارج از کشور میباشد که اتوبار تضمین بار خدمات حمل وسایل منزل و لوازم اداری به آنکارا را همراه با کمترین زمان ممکن و هزینه پایین انجام میدهد .

اگر قصد دارید برای زندگی دائم  یا موقت ، کار و بیزینس و یا ادامه تحصیل به آنکارا سفر کنید به راحتی میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 09129350532 در تماس باشید تا هم به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و وقت و شرایط و خدمات خود را رزرو کنید .

حمل بار به ترکیه و آنکارا  با بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی تضمین‌ بار .

اتوبار تضمین در حمل بار به آنکارا با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل از تهران به آنکارا ترکیه با کامیون های تجهیز شده خود و کارگران کارآزموده و آموزش دیده خود در خدمت شما خواهند بود. 

▪︎ارسال خرده بار به آنکارا 

خرده وسایل کوچک اما ضروری برای منزل،  اداره و شرکت و کار بیزینس و همچنین وسایل ضروری دانشگاهی برای ادامه تحصیل هستند که همراه داشتن آن واجب میباشد . حمل خرده بار به آنکارا به صورت کیلوی و هوایی حمل بار کیلویی به آنکارا 

به همین دلیل میتوانید از خدمات ارسال کرده بار به آنکارا از طریق شرکت اتوبار تضمین ما استفاده کامل را کنید .

▪︎ارسال بسته به آنکارا 

بسته میتواند شامل وسایل ضروری ، اداری و تجاری و یا شرکت ها و سازمان ها باشد. و همچنین ارسال بسته به آنکارا با ارزانترین و جدیدترین روش های حمل برای شما مشتریان عزیز ما ارسال میشود . ارسال بسته با هواپیما ارسال بسته با اتوبوس ارسال بسته بصورت کیلویی 

▪︎ارسال بار از آنکارا به تمام ایران و تهران 

ارسال بار از آنکارا به ایران با تمامی تشریفات گمرکی حمل بار آنکارا به تهران 

▪︎ارسال بار زمینی به آنکارا 

ارسال و حمل بار بصورت زمینی تهران به آنکارا با کانتینر های ۲۰ فوت و ۴۰ فوت میباشد.  ارسال بار به آنکارا به صورت زمینی با بهترین خدمات و تمامی کارهای گمرکی.

 در این روش بار از طریق شرکت ها حمل بار و توسط ماشین های تریلی و ترانزیت به ترکیه ارسال می‌شود.

در روش ارسال بار زمینی محدودیتی برای حمل بار نیست و استفاده از کانتینر های کوچک و بزرگ برای ارسال لوازم منزل وجود دارد. و همچنین مهمترین مزیت این روش هزینه حمل مناسب آن از حمل هوایی استفاده. 

▪︎ارسال بار هوایی به آنکارا 

حمل بار به آنکارا به صورت هوایی و کیلویی ارسال بار هوایی به آنکارا انجام تمامی کارهای گمرکی و تشریفات صفر تا صد بار

این نوع ارسال که به کارگو شناخته می‌شود. بیشتر مناسب حمل بارهای گران قیمت و تجاری است که سرعت و دقت ارسال بار بسیار مهم است و از طرفی با توجه به با ارزش بودن بار که ارسال می‌کند هزینه به صرفه و ناچیز بوده است .

▪︎ هزینه ارسال بار به آنکارا 

هزینه حمل بار به آنکارا با توجه به قیمت دلار و ارز در بازار قایل مشاهده میباشد ، هزینه ارسال اثاث منزل به آنکارای ترکیه با مدیریت باربری اتوبار تضمین در گمرک غرب تهران قابل توجه مشتریان تماس حاصل بفرمائید و قیمت ها را از مشاوره های تخصصی ما بفرمائید در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما هستیم .

کرایه تریلی از تهران به آنکارا، هزینه حمل بار به آنکارا با کمترین هزینه

یکی از موارد اغلب مهم در ارسال لوازم منزل به آنکارا برای بسیاری از مردم این است که ببینند هزینه حمل اثاثیه منزل به آنکارا چقدر است.؟  مقدار هزینه ارسال اثاثیه به آنکارا به فاکتورهای متفاوتی از جمله وزن بار ، ابعاد بار ، شهر و محل ارسال بار و ... بستگی دارد .

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به ترکیه کارشناسان حضوری شرکت تضمین بار به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه میپردازند و پس از برآورد قیمت مقدار بار هزینه را به شما اعلام میکنند .

شما عزیزانی که در شهرستان ها هستید و میخواهید و قصد مهاجرت دارید و میخواهی از قیمت و هزینه ارسال بار به آنکارا مطلع شوید کافیست از طریق واتساپ با شماره تماس 09129350532 عکس بار خود را بفرستید و از هزینه ارسال و حمل بار خود مطلع شوید .

نمونه کارهای بسته بندی وسایل منزل برای ارسال به.آنکارا ترکیه. 

▪︎بسته بندی وسایل منزل برای ارسال بار به آنکارا

بسته بندی اثاث منزل یک امر مهم در حمل و نقل بار میباشد اگر یک بسته بندی خوب و محکم داشته باشید در هنگام حمل بار دیگر دچار مشکل د شکستنی وسایل خود نخواهید بود ، شرکت باربری تهران به آنکارا با داشتن بهترین وسایل بسته بندی اعم از کارتن های بزرگ چند لایه جای لباس و وسایل ، فوم،  وکیوم ، چشم های دوجداره و عالی و نظریه گیرهای دوباره محکم و همچنین بسته بندی پالتی در خدمت شما هستند .

از جمله بارهای که باربری تهران به آنکارا در این حوزه انجام میدهند :

حمل اثاثیه منزل به آنکارا با جدیدترین روش های حمل و نقل 

حمل کالایی صادراتی و وارداتی ، کالای اداری و تجاری به آنکارا 

حمل کامل جهیزیه عروس با تشریفات گمرکی 

حمل کالایی عمومی 

و..‌‌

وبلاگ های مرتبط 

ارسال بار به آنتالیا 

حمل بار به ترکیه

ارسال اثاثیه منزل به قبرس شمالی 

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار، باربری تهران به آنکارا

تلفن حمل بار به آنکارا : 02122923771 و 02188761833

مدیریت ارسال بار تهران  به آنکارا  : 09129350532

باربری تهران به آنکارا،  حمل اثاثیه منزل از تهران به آنکارا،  ارسال بار به آنکارا ، ارسال وسایل منزل از تهران به آنکارا ، باربری ایران به آنکارا حمل بار به آنکارا حمل خرده بار به انکارا


  • تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ , ۰۹:۳۶:۳۰ قبل از ظهر
  • بازدید: 927
  • اشتراک گذاری: