باربری شریعتی تهرن

باربری شریعتی اسباب کشی در شریعتی با 35% تخفیف ویژه و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل اتوبار شریعتی - با قیمت های منصفانه در منطقه شریعتی آیا بسته بندی دارید؟ کافیست با ما تماس بگیرد تا با پرسنل خانم و آقا جهت هماهنگی برای حمل و جابجای و بسته بندی لوازم منزل و وسایل ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی در تهران با شما باشیم. باربری شریعتی با جدیدترین و جذاب‌ ترین حمل و نقل و اثاث کشی برای مشتریان عزیز میباشد‌. 

اسباب کشی در شریعتی

۰۵۳۲   ۹۳۵  ۰۹۱۲باربری شریعتی  اتوبار شریعتی با ارزانترین قیمت حمل بار اثاثیه منزل و بسته بندی فوق العاده وسایل خونه وانت بار شریعتی باربری در محدوده شریعتی

باربری شریعتی با ماشین های بزرگ ۶ متری مسقف فلزی تمیز 

اتوبار شریعتی متخصص در زمینه اسباب کشی در منطقه شریعتی تهران 

وانت بار و نیسان بار شریعتی ارسال در اصرع وقت بدون معطلی 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری شریعتی  

بسته بندی یک امر بسیار مهم در اثاث کشی میباشد اگر یک بسته بندی خوب و محکم داشته باشید در هنگام حمل و جابجایی وسایل دیگر نگران شکستن وسایل منزل و لوازم ادارات و شرکت خود نخواهید بود. شرکت تضمین بار در منطقه شریعتی با داشتن بهترین و اصولی ترین بسته بندی با پرسنل متخصص آقا و خانم با شما خواهد بود. 

بسته بندی وسایل منزل

کارگر حمل و جابجایی در باربری شریعتی 

هر چه قدر در جابجایی و اثاث کشی دقت و کیفیت در حمل و نقل را بالا ببریم آسیب کمتری به آن ها میزنیم. حمل به صرفه با کارگران متعهد و توانمند یک ایده و معیاد خاص خود را دارد. کارگران و پرسنل قابل اعتماد و توانا ، زبر و زرنگ با ماشین های بزرگ موکت کاری شده مسقف فلزی در شریعتی مخصوص اثاث کشی وسایل حساس و شکستنی میباشد .

کارگر حمل بار در شریعتی

از جمله بارهای که باربری شریعتی در این حوزه انجام میدهند : 

حمل اثاثیه منزل به شهرستان ها 

حمل جهیزیه نو عروس 

حمل کالای اداری و تجاری 

کالای عمومی 

و....

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل تضمین بار، باربری باربری شریعتی

تلفن: 0212292371 و 02188761833

موبایل: 09129350532

باربری شریعتی اتوبار شریعتی وانت بار شریعتی باربری در محدوده شریعتی


  • تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ , ۱۰:۴۶:۳۶ قبل از ظهر
  • بازدید: 433
  • اشتراک گذاری: