باربری میدان رسالت حمل اثاثیه منزل در رسالت تهران 

رسالت بار

باربری رسالت اسباب کشی در رسالت با 35% تخفیف ویژه و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل اتوبار در رسالت - با قیمت منصفانه در میدان رسالت شرق با استفاده از مدرنترین و متنوع ترین ماشین های 6 متری مخصوص اثاث کشی شهر و شهرستان بسته بندی لوازم منزل و وسایل ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی با پک کامل بسته بندی در رسالت برای اثاث کشی 

باربری رسالت از جمله باربری های منصف با کمترین هزینه در بین تمامی باربری های تهران در منطقه رسالت میباشد. حمل سریع و ارزان جابجایی بار با کارکنان خوش برخورد باربری رسالت با یک دهه و ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه حمل و نقل اثاثیه منزل .

باربری رسالت طوفان بعد از جابجایی و اثاث کشی رو به آرامش تبدیل میکند. گروه حمل و نقل باربری رسالت با تمام قوا و هماهنگی گروهی خود یک اسباب کشی آرام و بدون دغ دغه رو برای شما انجام میدهد. حمل بار در رسالت توسط کارگران توانمند و توانا با نیروی بدنی بالا و همچنین با ۲۰ سال  سابقه کارگری در عرصه جابجایی و اثاث کشی 

ارسال سریع کارگر و ماشین اسباب کشی در رسالت با کنتر از ۱۵ دقیقه در هر جای از منطقه رسالت باشید 

شماره های تماس 

۳۳  ۱۸  ۷۶  ۸۸  ۰۲۱

۰۶  ۲۴  ۴۵  ۴۴  ۰۲۱

۰۵۳۲  ۹۳۵  ۰۹۱۲

توجه ... ؟  توجه ... ؟ تضمین بار در رسالت علاوه بر باربری در رسالت حمل بار به ترکیه و باربری تهران به ترکیه رو برای آن دسته از عزیزانی که قصد اسباب کشی به ترکیه از منطقه رسالت را دارند انجام خواهند داد . ارسال لوازم منزل، اداری و تجاری از شرق تهران رسالت به ترکیه با کمترین و ارزانترین قیمت برای شما محاسبه میکنند. 

باربری رسالت متخصص در حمل اسباب منزل همراه بسته بندی تخصصی

اتوبار در رسالت رسالت بار دارای قیمت های منصفانه و ارزان در منطقه رسالت تهران 

در باربری رسالت بنا بر حجم بار خود خاور وانت و کامیون رزرو کنید 

حمل بار رسالت باربری در محدوده رسالت حمل بار بین شهری و داخل شهری 

بهترین ها را به بهترین باربری رسالت بسپارید

http://www.autobartazmin.com 

باربری میدان رسالت باربری شرق تهران رسالت وانت بار رسالت تهران 

اتوبار رسالت باربری رسالت 

باربری رسالت یکی از بزرگترین باربری ها در منطقه رسالت تهران است که با بیش از ۲۰ سال سابقه میتواند بهترین انتخاب برای انجام خدمات حمل و نقل و جابجای بار در محدوده رسالت باشد . باربری رسالت و کلا باربری  را به اتوبار تضمین بسپارید و دیگر نگران هیچ مسئله ای نباشید شرکت اتوبار تضمین خوشحال است که با ارائه تضمین در امر باربری خوش بدرخشد و مشتری های ثابت با رضایت بالای را به دست بیاورد. شرکت های باربری زیادی در رسال در حال فعالیت هستند که بسیاری از آن ها فاقد مجوز رسمی از اتحادیه میباشد اما تضمین بار دارای مجوز رسمی و قانونی از اتحادیه میباشد. 

در هر گوشه از منطقه و اطراف و حوالی رسالت باشید میتوانید با تماس با شماره تلفن های باربری رسالت در تماس باشید و از خدمات حمل و نقل و جابجای استفاده کنید.  پرسنل ما با دقت تمام و بصورت اصولی کلیه مراحل حمل و نقل اثاثیه را بر اساس پرتوکل های از پیش تعیین شده انجام میدهند. انواع ماشین های سبک و سنیگن : نیسان مسقف کامیونت هیوندا و ایسوزو خاور های اتاق دار ماشین ها و تمامی وسایل حتی افراد و کارگران باربری رسالت مخصوص و ویژه امور اسباب کشی هستند. 

وقت کافی ندارید،؟ 

با نهایت دقت ، سرعت و کیفیت وسایل شما را در صورت نیاز بسته بندی و به کامیون و وانت بار انتقال میدهیم. 

در باربری رسالت شما میتوانید بسته به حجم اثاثیه خود ماشین باری مناسب را سفارش دهید .

باربری ما دارای نیسان و انواع خاور ۶ و ۸ متری مخصوص اثاث کشی وسایل منزل،  ادارات و شرکت ها 

شهرستان بار رسالت حمل بار بین شهری شهر و شهرستان  رسالت 

باربری رسالت _ اتوبار رسالت با سابقه ترین باربری در کل منطقه تهران میباشد که توانسته نیاز مشتریان را از جهت  حمل و نقل وسایل سنگین و نیمه سنگین برطرف نماید اگر قصد جابجایی وسایل خود را در هنگام خرید دارید میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان ممکن و سرویس های حمل و نقل شامل حال شما گردد .

شماره تلفن باربری در رسالت جهت هماهنگی حمل بار  و بسته بندی 

باربری رسالت شعبه مرکز تهران 02188761833

باربری رسالت شعبه غرب تهران 02144451730

باربری رسالت شعبه شمال تهران 02122923771

باربری رسالت مدیریت 09129350532

"اتوبار و باربری رسالت" "باربری رسالت""باربری رسالت ، اتوبار رسالت"

نکته قابل توجه در اسباب کشی انتخاب باربری کار درست و قابل اعتماد میباشد باربری رسالت نزدیکترین شعبه در کل منطقه رسالت به شما میباشد باربری نزدیک به خود را انتخاب کنید با کارگران با اطمینان و امانت بار 

باربری رسالت  اتوبار رسالت 



باربری رسالت معتبرترین و بهترین شرکت با نیروی مجرب و توانا ۲۴ ساعته خدمات صفر تا صد اسباب کشی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد . مشاورین ماهر و کاربلد در اتوبار تضمین بار شما را راهنمایی میکنند تا به بهترین شکل ممکن کارتان را به پایان برسانید.  این افراد در باربری منطقه رسالت به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند و میتوانید در هر زمان که خواستید به آن ها مراجعه نمایید . اعتماد به باربری محدوده رسالت از اثاث کشی و حمل بار در سطح شهر و ارسال بار از تهران به شهرستان لذت خواهید برد .

 


اتوبار و باربری رسالت 

سریع    .   ارزان    .    مطمئن 

گروه حمل و نقلی تخصصی و کمپانی باربری رسالت متخصص در حمل و جابجایی اثاثیه منزل و وسایل ادارات،  شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و معتبر میباشد.  همچنین باربری رسالت متخصص در حمل وسایل سنگین و حساس من جمله پیانو ، ساید بای ساید ، گاوصندوق و .... در خدمت شما مشتریان منطقه رسالت میباشد. 

بهترین را بهترین ها انتخاب میکنند 


باربری در محدوده رسالت | بهترین باربری رسالت | اتوبار در رسالت | با ۸۰ عدد کامیون مجهز مخصوص اثاث کشی و ۴۰ عدد وانت نیسان جهت حمل بار کم و تکی در منطقه رسالت آماده خدمت رسانی به شما همشهریان میباشد.  

وانت بار رسالت | نیسان بار رسالت | اثاث کشی در رسالت | قدیم بار رسالت 

نزدیکترین شعبه رو به خود انتخاب کنید باربری نزدیک رسالت در هر ساعت و ثانیه شما نیرو بخواید در اسرع وقت بدون کوچکترین دغدغه و استرس آماده خواهند بود .

باربری رسالت اتوبار شرق به عنوان یک مرکز تخصصی و مدرن در حمل و نقل و با در اختیار داشتن ، کادر مجرب ، کارگران آموزش دیده و مشاوره های تخصصی در قبل و بعد اثاث کشی به شما هستند. 

اتوبار رسالت ارائه دهنده کلیه خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل ، لوازم اداری ، لوازم شرکت ها ، جهیزیه نو عروس ، مبلمان ، کابینت و همچنین حمل و جابجایی گاوصندوق،  پیانو و ساید بای ساید در رسالت به نحو احسنت انجام میشود .

کارگر خالی را از باربری رسالت بخواهید .

ماشین های تمیز و بزرگ را از باربری رسالت بخواهید .

حمل اثاثیه منزل بدون دردسر را از باربری رسالت بخواهید .

قیمت منصفانه رو از باربری رسالت بخواهید .

باربری رسالت در راستای بهبود کیفیت و ارائه خدمات در  محدوده رسالت به سبکی درست و شیوه ای نوین این خدمات را برای شما انجام خواهند داد و در هر ساعت از شبانه روز در کنار شما بهترین سرویس دهی را ارائه خواهند داد ‌. در هر زمان که شما با باربری رسالت تماس بگیرید این شرکت افرادی را در این شرکت قرار داده است که میتوانید این خدمات را به بهترین نوع ممکن ارائه داده و بار شما را سالم به مقصد  برسانند .باربری رسالت 

*اتوبار و باربری رسالت با سابقه ترین باربری تهران میباشد که توانسته نیاز مشتریان را از جهت حمل و نقل وسایل سنگین و نیمه سنگین برطرف نماید اگر قصد جابجایی وسایل خود در هنگام خرید دارید میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان ممکن و سرویس های حمل و نقل شامل حال شما گردد این خدمات بسیار به شما کمک نموده تا بتوانید با صرف هزینه کم وسایل خود را از نقطه از شهر به نقطه ای دیگر برسانید بدون داشتن کوچکترین دغدغه تمام فعالیت ها و سرویس هایی که این شرکت باربری رسالت در اختیار شما قرار  میدهد به صورت کاملا تنظیم شده و متناسب با نیاز مشتریان میباشد و با توجه به درخواست مشتری سرویس ها در اختیار آنها قرار داده میشود. 

اتوبار و باربری محدوده  رسالت یکی از شعبه های باربری بزرگ تضمین بار میباشد ، که بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی 

در خدمت ساکنین محترم منطقه رسالت میباشد .

اتوبار تضمین بار با در نظر گرفتن 30% تخفیف ویژه برای ساکنین منطقه رسالت آماده سرویس دهی به تمام

کوچه های و خیابان های رسالت میباشد .

شرکت اتوبار و باربری تضمین بار با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان تهرانی در امور اثاث کشی منازل، شرکت ها ، ادارات و ... در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. باربری رسالت با بهره گیری از تجهیزات بسته بندی ، ماشین های باری مدرن در اندازه های مختلف و کارگران متخصص و خوش اخلاق آناده سرویس دهی به شما عزیزان است . کلیه نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه باربری تهران میباشد . همچنین باربری رسالت با ارائه بارنامه و بیمه نامه دولتی خیال شما را از جبران خسارت های ناشی از آسیب دیدن وسایلتان راحت میکنند . باربری رسالت 

 

اتوبار و باربری رسالت اولین و قدیمی ترین باربری در عرصه حمل و نقل اثاثیه منزل با بیمه بارنامه دولتی و معتبر از صنف اتحادیه باربری تهران میباشد. باربری رسالت 

 

اتوبار و باربری رسالت دارای ماشین های مسقف فلزی موکت کاری شده و تمیز مخصوص اثاث کشی در منطقه رسالت 

 

اتوبار و باربری رسالت به صورت تخصصی در تمام روز های هفته توسط تضمین بار با تخفیف ویژه و ارزانتر از باربری های دیگر ارائه می دهند. باربری رسالت 

 

*باربری در رسالت ارائه‌ی معتبرترین خدمات شهر و شهرستان

*باربری منطقه رسالت بزرگترین موسسه حمل و نقل آنلاین حمل اثاثیه گروه تخصصی و کمپانی حمل و نقل

*باربری رسالت متخصص در حمل و جابجایی اثاثیه منزل و وسایل ادارات ، شرکت ها ، ارگان ها و سازمان های دولتی و معتبر می‌باشند.

همچنین باربری رسالت  متخصص در حمل وسایل سنگین و حساس از قبیل پیانو ، ساید بای ساید ، گاوصندوق و... در خدمت همشهریان عزیز منطقه و محدوده رسالت خواهد بود. 

بهترین انتقاد و پیشنهاد از شعبه باربری رسالت از طریق تلفن گویا و مشاورین رایگان باربری رسالت امکان پذیر می‌باشد .

30٪ تخفیف واقعی 

♡ بهترین ها بهترین را انتخاب میکنند♡ 

اتوبار و باربری رسالت با ماشین های بزرگ ۶ متری 

باربری رسالت با کارگران ورزیده و متعهد 

اتوبار رسالت با قیمت اتحادیه 

یکی از کارهای تخصصی اتوبار تضمین بار، باربری رسالت می‌باشد که با در نظر گرفتن نوع بار شما صورت میگیرد تا بهترین خدمات را برای شما به ارمغان آورد .

▪︎بسته بندی درست اثاثیه منزل با ارزانترین  * باربری رسالت

هر چه قدر بسته بندی خوب و محکمی داشته باشید در هنگام جابجایی دیگر نگران وسایل و اثاث خود نخواهید شد . باربری رسالت با ارائه ی بهترین خدمات بسته بندی اعم از کارتن های سه لایه و پنج لایه ، فوم ، وکیوم ، چسپ و ضربه گیرهای محکم چند لایه در خدمت همشهریان منطقه و محدوده پیروزی خواهند بود .

نمونه کارهای بسته بندی لوکس باربری رسالت 

▪︎حمل درست وسایل منزل با ارزانترین  *باربری رسالت 

  حمل اسباب و اثاثیه منزل با باربری رسالت توسط کارگران ماهر ، توانمند و متعهد با سی سال سابقه کاری در حمل و جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد . کارگران رسالت مورد اعتماد و امین هستند .


نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در باربری رسالت شامل ۵ هزینه میباشد. 

1-هزینه ماشین باربری برای سه ساعت با ماشین خاور 360 هزار تومان  برای دو ساعت  با ماشین نیسان 180الی230 تومان
2-دستمرد کارگر اسباب کشی برای سه ساعت  طبقه همکف به همکف  90هزار تومان طبقه اول به بالا قیمت افزایش میابد
3-حمل وسایل سنگین  ساید بای ساید و گاوصندوق پیانو و تردمیل کاناپه بزرگ و بوفه های بزرگشیشه ای باز و بسته کردن درب یخچال ساید  برای هر طبقه از 15الی40هزار تومان
4-هزینه مازاد  هزینه های مازاد در صورتی که اسباب کشی بیشترازسه ساعت طولبکشد قیمت خاور وانت و نیسان  دستمزد کارگر برای طبقات بالا فاصله از محله تخلیه و متراژ طولانی پیاده رو 
5-هزینه بسته بندی  پک بسته بندی مشماحبابدار سلفون وو چسپ 900هزار  پک ده تایی کارتن 500هزار +کاور تشک و لباس  ساعت کار کارگر برای بسته بندی 150تا250 هزار تومان 

 

حمل بار همه روزه بدون تعطیلی با خاور مسقف ، وانت ، نیسان 

باربری نزدیک  رسالت | حمل اثاثیه منزل | اتوبار محدوده رسالت | باربری در رسالت 

تضمین بار با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست .

&از جمله بارهای که اتوبار و باربری رسالت در این حوزه انجام میدهد :

حمل اثاثیه منازل به شهرستان ها 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالای عمومی 

و....

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل  اتوبار تضمین بار، باربری رسالت 

تلفن باربری رسالت  : ۰۲۱۲۲۹۲۳۷۷۱ و‌۰۲۱۴۴۴۵۱۷۳۰

تلفن اتوبار رسالت  :  ۰۲۱۴۴۴۵۲۴۰۶ و ۰۲۱۸۸۷۶۱۸۳۳

موبایل : ۰۹۱۲۹۳۵۰۵۳۲

فکس : به زودی 

باربری رسالت ، اتوبار رسالت ، حمل اثاثیه منزل اتوبار و باربری رسالت ، باربری رسالت تهران ، اتوبار محدوده رسالت وانت بار رسالت نیسان بار رسالت وانت تلفنی رسالت باربری در محدوده رسالت باربری در رسالت تهران 

آیا تا به حال در پی باربری برای اطمینان و درست کارکردن کارکنانش گشتین در منطقه شرق تهران رسالت بار شما میتوانید یکی دو روز یا همون روز با پرسنل و مدیریت ما در تماس باشید و سرویس خود را رزرو کنید تا یک اکیب زبر و زرنگ با یک تکنیک و ایده جدید اسباب کشی شما را در رسالت انجام بدن. حمل درست وسایل و لوازم شکستی بر عهده کارگران کاملا ماهر میباشد کارگران ایرانی با فرهنگ در آموز مشتری مداری ملاک کار ماست . نیسان آبی رسالت وانت اسنپ رسالت تخصص در حمل وسال کم و تکی باربری رسالت با شیوه های عالی و خفن با روش های مختلف در کار .

باربری رسالت 

رسالت بار 

اتوبار رسالت تهران شرق تهران 

باربری میدان رسالت


  • تاریخ ارسال: دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ , ۰۷:۵۴:۰۹ قبل از ظهر
  • بازدید: 5699
  • اشتراک گذاری: