باربری جهان آرا ، زیر مجموعه اتوبار تضمین آماده ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل حرفه ای اتوبار جهان آرا دارای قیمت منصفانه در منطقه جهان آرا 02188761833

حمل بار در جهان آرا جابجایی اثاثیه منزل در جهان آرا خاور و کامیونت اثاث کشی وانت بار جهان آرا اتدبار در جهان آرا متخصص در اسباب کشی اثاث منزل با کارگران مشتری مدار و خوش برخورد بهترین را به بهترین باربری جهان آرا بسپارید 

http://www.tazminfreight.com

باربری جهان آرا

باربری محدوده جهان آرا باربری منطقه جهان آرا وانت بار جهان آرا حمل اثاثیه منزل 

اتوبار جهان آرا باربری جهان آرا

یکی از پردردسرترین کارها در اسباب کشی انتخاب یک باربری درست و قابل اعتماد  میباشد که بتوانیم با خیال راحت وسایل منزل و لوازم ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی را به آن ها بسپاریم. شرکت تضمین بار در منطقه جهان آرا با شگفت انگیزترین  و جدیدی ترین روش های حمل و نقل توانسته یک اثاث کشی آرام و بدون دردسر را برای شما انجام دهد. انواع ماشین های سبک و سنیگن: کامیون ایسوزو هیوندا ، خاور اتاق دار مسقف فلزی موکت کاری شده و تمیز، نیسان مسقف مخصوص اثاث کشی و جابجایی بار در محدوده جهان آرا .

گروه حمل و نقلی تخصصی و کمپانی باربری جهان آرا متخصص در حمل وسایل سنگین و نیمه سنگین از قبیل حمل پیانو ، حمل ساید بای ساید ، حمل گاوصندوق و ... در خدمت شما هستند . باربری جهان آرا یکی از بزرگترین باربری ها در منطقه جهان آرا است که با بیش از ۲۰ سال سابقه با تکنیک حرفه ای میتواند بهترین انتخاب برای انجام خدمات حمل و نقل و جابجای بار استفاده کنید. 

وقت کافی ندارید،؟ اصلا نگران نباشید 

با نهایت دقت،  سرعت ، کیفیت وسایل شما را در صورت نیاز بسته بندی و به کامیون و وانت بار انتقال میدهیم. 

در هر گوشه از منطقه جهان آرا باشید میتوانید با تماس با شماره تلفن های باربری جهان آرا تماس بگیرد و از خدمات جابجایی بار استفاده کنید. 

 


باربری جهان آرا شعبه مرکز تهران 02188761833

باربری جهان آرا شعبه شمال تهران 02122923771

اتوبار و باربری  جهان آرا 09129350532

اتوبار جهان آرا شعبه غرب تهران  02144451730


اتوبار تضمین در جهان آرا  با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه خاص ترین مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی کاری مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت تجهیز شده خود در اختیار شما خواهند بود. 

شرکت باربری جهان آرا با هدف خدمت رسانی  به شما عزیزان تهرانی در امور اثاث کشی منازل ، شرکت ها و ادارات و... در سال۱۳۷۵ تاسیس شد . باربری جهان آرا با تجهیزات کامل برای انجام اسباب کشی و جابجایی بار اثاثیه و وسایل منزل شما را در کمترین زمان جابجا خواهد کرد.

اتوبار و باربری جهان آرا یکی از  شعبه های باربری بزرگ تضمین بار میباشد که بصورت ۲۴  ساعته و بدون تعطیلی 

در خدمت ساکنین منطقه جهان آرا میباشد. 

اتوبار تضمین بار با در نظر گرفتن 30٪ تخفیف  ویژه برای ساکنین محترم منطقه جهان آرا آماده ارائه سرویس دهی به تمام 

خیابان ها و کوچه های منطقه جهان آرا میباشد. 

 

اتوبار و باربری جهان آرا دارای ماشین‌های بزرگ ۶ متری مسقف فلزی موکت کاری شده و تمیز میباشد .

 

اتوبار و باربری جهان آرا به صورت تخصصی تمام روز های هفته با بیمه بارنامه دولتی و معتبر میباشد .

 

اتوبار و باربری جهان آرا اولین و معتبرترین باربری در عرصه حمل و نقل تهران میباشد .

 

بسته بندی اثاثیه منزل باربری جهان آرا 

بسته بندی وسایل منزل  یک امر مهم در حمل اثاثیه منزل میباشد اگر یک بسته بندی خوب و محکم داشته باشید در هنگام حمل بار دیگر دچار مشکل و شکستگی وسایل نخواهید بود. باربری جهان آرا با داشتن بهترین وسایل بسته بندی اعم از کارتن های بزرگ چند لایه و فوم،  وکیوم و ضربه گیرهای دولایه در خدمت شما خواهند بود. 

نمونه کارهای بسته بندی لوکس در جهان آرا 

 

حمل اثاثیه منزل جهان آرا

حمل درست اسباب و اثاثیه منزل با باربری جهان آرا  توسط کارگران ماهر ، توانمند و متعهد با سی سال سابقه کاری در حمل و جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد کارگران جهان آرا مورد اعتماد و امین هستند .

امروزه اثاث کشی شده دغدغه ای بزرگ برای ساکنین تهران اما دیگر نگران نباشید کافیست فقط با یک تماس مشتری همه ساله شوید . باربری جهان آرا با ارسال کارشناس حضوری جهت کارشناسی بار شما و ارائه هزینه مورد نیاز برای حمل بار و  بسته بندی و همچنین ارسال کارگران و ماشین های منصف و مورد اعتماد شرکت باربری جهان آرا 

باربری جهان آرا | اتوبار جهان آرا | حمل اثاثیه منزل | باربری در جهان آرا 

حمل بار همه روزه بدون تعطیلی با / وانت ، نیسان و خاور مسقف/

از جمله بارهای که اتوبار و باربری جهان آرا در این حوزه انجام میدهند: 

حمل اثاثیه منازل به شهرستان ها 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

و....

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار ، باربری جهان آرا 

تلفن : 02122924771 ، 02188761833

مدیریت : 09129350532 

باربری جهان آرا ،،حمل اثاثیه منزل اتوبار  جهان آرا باربری محدوده جهان آرا وانت بار جهان آرا باربری جهان ارا باربری جهان آرا 


  • تاریخ ارسال: سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۵:۰۷:۱۸ بعد از ظهر
  • بازدید: 3096
  • اشتراک گذاری: