خدمات باربری تهران به کرج حمل بار از تهران به کرج با ارزانترین قیمت کرایه خاور، کرایه نیسان،  کرایه وانت ،حمل اثاثیه تهران به کرج ، لوازم اداری ، تجاری و مبلمان تهران به کرج 09195508945 باربری تهران به کرج اسباب کشی از تهران به کرج با 35 % تخفیف واقعی و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل ، لوازم ادارات ، شرکت های دولتی و خصوصی تهران به کرج که دارای یک تیم مجرب و متعهد در امر و عرصه حمل و نقل می‌باشد. حمل بار تهران به کرج با نیم قرن سابقه درخشان و یک دهه سابقه اخیر یک اثاث کشی آرام و بدون دردسر را برای شما به ارمغان میاورند. 

باربری تهران به کرج

 

شماره تماس باربری تهران به کرج 

۷۱  ۳۷  ۹۲  ۲۲  ۰۲۱

۳۳  ۱۸  ۷۶  ۸۸  ۰۲۱

۰۵۳۲  ۹۳۵ ۰۹۱۲

حمل بار شبانه روزی بدون تعطیلی در ۷ روز هفته 

خدمات اثاث کشی تهران به کرج با تضمین بار 

1 _ بسته بندی اثاثیه منزل تهران به کرج 

بسته بندی وسایل منزل یک امر مهم در حمل و جابجایی وسایل میباشد. اگر یک بسته بندی خوب و محکم داشته باشید در هنگام حمل بار دیگر نگران وسایل خود نخواهید بود‌. شرکت تضمین بار شعبه تهران به کرج با داشتن پک کامل بسته بندی اعم از کارتن های دو لایه و پنج لایه ، فوم ، وکیوم ، چسپ ، ضربه گیرهای محکم چند لایه ، حبابدار و ساک های بزرگ با پرسنل خانم و آقا برای شما یک بسته بندی محکم و مجهز را انجام میدهند. 

باربری تهران به کرج با بسته بندی چوبی پک کردن وسایل شکستنی و حساس میتواند بدون آسیب و صدمه برای شما بسته بندی مطمئنی را داشته باشد .

2 _ حمل بار و لوازم منزل باربری تهران به کرج 

حمل بار درست و بدون شکستگی آرزوی مشتریان عزیز ما میباشد بنابراین ما با درست جابجا کردن وسایل منزل ، لوازم ادارات و شرکت ها توانسته ایم یک جابجایی و حمل بار عالی و بدون دغدغه را برای شما داشته باشیم .

3 _ ماشین های مجهز مخصوص اثاث کشی تهران به کرج 

کامیون ها و ماشین های بزرگ ۶ متری مسقف فلزی موکت کاری شده مخصوص حمل بار داخل شهری و بین شهری  با بیمه و بارنامه دولتی و معتبر میباشد. ماشین های شهرستان رو با رانندگان راه بلد و مسلط 

4 _ حمل بار به خارج از کشور تهران به کرج 

باربری تهران به کرج علاوه بر حمل بار به کرج حمل بار به ترکیه رو هم برای آن دسته از عزیزانی که قصد اسباب کشی به خارج از کشور رو دارند انجام خواهد داد.  ارسال لوازم منزل از تهران و کرج به ترکیه با نیم قرن سابقه 

5 _ نسيان بار و وانت بار تهران به کرج 

وانت اسنپ تهران به کرج برای حمل بار کم و تک از تهران به کرج با بهترین و ارزانترین قیمت در کمترین زمان ممکن برای شما نیسان بار آبی تهران به کرج وانت بار تهران کرج دارای ۵۰ عدد وانت و نیسان در خط تهران کرج فعالیت دارد .

از جمله بارهای که باربری تهران به کرج در این حوزه انجام میدهند؛

حمل اثاثیه منازل به شهرستان های ایران 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

حمل کالای عمومی 

و...

باربری تهران به کرج ، اتوبار تهران به کرج ارسال اثاثیه منزل تهران به کرج 


  • تاریخ ارسال: چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۳:۵۹:۴۱ بعد از ظهر
  • بازدید: 6313
  • اشتراک گذاری: