خدمات ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول_ حمل و نقل سریع و آسان حمل بار به استانبول _ با منصفانه ترین قیمت حمل و نقل بین المللی ارسال اثاثیه منزل به استانبول ترکیه  هزینه اسباب کشی به استانبول با 35% تخفیف ویژه ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل تهران به استانبول اگر کارشناس جهت کارشناسی بار خود در منزل دارید  و میخواهید تخمین بار خود را به استانبول را بدانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید تا در اصرع وقت خدمت برسند. کارشناسی رایگان برای آن دسته از عزیزانی که با ما همکاری دارند‌. هزینه حمل اثاثیه منزل به استانبول بستگی به حجم و وزن بار شما 

فهرست مطالب 

  • ارسال لوازم‌ منزل به استانبول 
  • حمل بار به استانبول
  • ارسال بار به استانبول 
  • هزینه حمل بار به استانبول
  • حمل بار هوایی به استانبول 

استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر در کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است. واردات به شهر استانبول از  تهران با هزینه کم و به صرفه با شرکت تضمین ترابر همراه باشید.

حمل اثاثیه منزل به استانبول با بسته بندی حرفه ای ارسال بار به استانبول بزرگترین حمل و نقل زمینی و هوایی حمل بار و باربری تهران به استانبول 

☆حمل بار هوایی به صورت کیلویی به استانبول ارسال بار هوایی با هواپیما به استانبول 

☆حمل بار زمینی به صورت کیلویی و دربستی به استانبول با کمترین هزینه حمل بار 

☆حمل بار دریایی با لنج به استانبول ارسال بار به استانبول 

☆هزینه ارسال بار به استانبول برای استعلام قیمت و کرایه تریلی و ترانزیت به استانبول تماس بگیرد 

بهترین را به بهترین های حمل بار به استانبول بسپارید 

http://www.tazminfreight.com

ارسال بار تهران به استانبول ، حمل بار  به استانبول

یکی از پردردسرترین کارها در اثاث کشی انتخاب یک باربری درست و خوب به خارج از کشور میباشد که بتوانیم با خیال راحت به آن ها اعتماد کنیم تا یک اثاث کشی عالی برای ما داشته باشند . شرکت تضمین بار با داشتن یک دهه فعالیت در تهران به استانبول توانسته یکی از موفق ترین و ارزانترین باربری باشد که نیاز مشتریان را به خوبی انجام داده است . 

ارزان   .    سریع     .   مطمئن 

گروه حمل و نقلی تخصصی و کمپانی حمل بار به استانبول متخصص در حمل وسایل سنگین و حساس از قبیل حمل پیانو به استانبول ، حمل ساید بای ساید به استانبول و .... میباشد.

در هر گوشه از منطقه تهران و ایران باشید میتوانید با تماس با شماره تلفن های باربری تهران به استانبول از خدمات حمل بار به ترکیه و استانبول استفاده کنید. 

شماره تلفن تماس با ارسال بار به استانبول 

حمل بار به استانبول شعبه شمال تهران 02122923771

حمل بار به استانبول شعبه غرب تهران 02144451730

ارسال بار به استانبول شعبه مرکز تهران 02188761833

مدیریت 09129350532

هزینه حمل بار از تهران به استانبول، ارسال بار زمینی به استانبول، کرایه تریلی به استانبول 

باربری تهران به استانبول 

یکی از موارد اغلب مهم در ارسال لوازم منزل به استانبول برای بسیاری از مردم این است که ببینند هزینه حمل اثاثیه منزل به استانبول چقدر است . مقدار هزینه ارسال اثاثیه منزل به استانبول به فاکتور های متفاوتی از  جمله وزن بار  ، ابعاد بار ، شهر و محل ارسال بار شما و ... بستگی دارد. 

اتوبار تضمین بار با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه خاص ترین مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی کاری مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست. 

بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال بار به استانبول

بسته بندی وسایل منزل یک امر مهم در حمل اثاث منزل به استانبول میباشد.  اگر یک بسته بندی خوب و محکم داشته باشید در هنگام حمل بار دیگر دچار مشکل و شکستگی وسایل خود نخواهید بود . باربری تهران به استانبول با داشتن بهترین وسایل بسته بندی اعم از کارتن های بزرگ چند لایه ، فوم،  وکیوم،  ضربه گیرهای محکم دولایه در خدمت شما خواهند بود .حمل درست وسایل منزل با باربری تهران به استانبول توسط کارگران ماهر توانمند و متعهد با سی سال سابقه کاری در حمل و جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد . کارگران تهران به استانبول مورد اعتماد و امین هستند. 

حمل خرده بار به استانبول 

حمل خرده بار به استانبول میتواند شامل یه تیکه از وسایل منزل یا وسایل اداری و وسایل کار شما یا تیکه ای از وسایل تحصیل و تشریفات کار دانشگاهی شما باشد . اتوبار تضمین حمل و نقل خرده بار به استانبول را برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد داد .

ارسال بار بصورت خرده بار از تمامی شهرهای تهران و ایران به استانبول آسیای و اروپایی 

ارسال خرده بار به استانبول به  صورت هوایی و کیلوی قابل حمل میباشد. حمل بار با اتوبوس به استانبول حمل بار با قطار به استانبول حمل بار زمینی به استانبول ارسال بار کیلیوی و حجمی با ارزانترین قیمت به استانبول 

حمل بسته به استانبول با تشریفات گمرکی 

حمل بسته با شرکت اتوبار تضمین بار انواع بسته کوچیک و بزرگ . حمل هدیه . ارسال هدیه ارسال یک کارتن به صورت هوایی و کیلوی 

ارسال بسته به استانبول دارای وزن و معیار خود میباشد 

هرینه حمل اثاثیه منزل به استانبول 

ارسال لوازم منزل به استانبول توسط شرکت اتوبار تضمین بار با بهترین و جدیدترین روش های حمل و نقل بین المللی به استانبول انجام میپذیرد . ارسال وسایل شخصی به استانبول ، حمل لوازم اداری به استانبول ، حمل تمامی وسایل خانه از ریز تا درشت با کمترین قیمت  و کمترین زمان ممکن له دست شما مشتریان عزیزی  که قصد مهاجرت و زندگی در شهر استانبول را دارید انجام خواهند  داد 

ارسال وسایل منزل به استانبول ، حمل بار به استانبول ، ارسال کالا از تهران به استانبول خدمات حمل اثاثیه منزل و اداری و تجاری به استانبول با انجام کلیات تشریفات گمرکی به همراه بسته بندی عالی و مدرن در حمل و نقل 

هزینه حمل بار از تهران به استانبول.  کرایه تریلی و ترانزیت به استانبول طبق دلار روزانه محاسبه میشود و البته اگر قصد جابجایی و مهاجرت به استانبول را دارید با شرکت تضمین بار کمترین هزینه را خواهید داشت .

حمل بار همه روزه بدون تعطیلی ، با تریلی ، ترانزیت ۲۰ فوت و ۴۰ فوت 

از جمله بارهای که  حمل بار به استانبول   در این حوزه انجام میدهند:

حمل اثاثیه منازل به شهرهای استانبول 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالای عمومی 

و ...

وبلاگ های مرتبط 

حمل بار به قبرس شمالی 

باربری تهران به ترکیه 

ارسال بار به دبی 

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار، باربری تهران به استانبول 

تلفن ثابت حمل بار به استانبول : 02122923771 _ 02144451730

موبایل : 09129350532

باربری تهران به استانبول،   حمل اثاثیه منزل به استانبول، حمل بار به استانبول هزینه ارسال بار و اثاثیه منزل به استانبول به حجم و وزن بار شما بستگی دارد ارسال بار به استانبول با خدمات شبانه روزی در ۷ روز هفته.

ارسال بار به استانبول حمل بار به استانبول هزینه حمل اثاثیه منزل به استانبول ارسال لوازم منزل به استانبول 


  • تاریخ ارسال: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ , ۱۰:۲۷:۵۴ قبل از ظهر
  • بازدید: 592
  • اشتراک گذاری: