ساده ترین روش ارسال بار به ازمیر

 ارسال بار و اثاثیه منزل از تهران به ازمیر  با کمترین هزینه حمل بار و بهترین خدمات حمل و نقل به ازمیر با تشریفات گمرکی در حمل بار به ازمیر

روش های ارسال لوازم منزل از تهران به ازمیر ترکیه 

ارسال هوایی

این نوع ارسال که به کارگو نیز شناخته می‌شود بیشتر مناسب حمل بارهای تجاری یا گران قیمت است که دقت و سرعت ارسال بار بسیار مهم است و از طرفی با توجه به با ارزش بودن محموله ارسالی، هزینه حمل در آن مبلغی ناچیز حساب می‌شود.

ارسال زمینی یا فریت 

در این روش بار از طریق شرکت های حمل بار و توسط ماشین های کامیون ، تریلی و ترانزیت به ترکیه ازمیر ارسال می‌شود. در این روش محدودیتی برای ارسال بار نیست و امکان استفاده از انواع کانتینرهای کوچک و بزرگ برای حمل لوازم وجود دارد.

حمل بار به ازمیر به صورت هوایی ، زمینی با کمترین هزینه 

ارسال خرده بار به ازمیر به صورت کیلویی و دربستی ارسال اثاثیه منزل به ازمیر ترکیه 

فریت بار به ازمیر حمل بار با اتوبوس به ازمیر،  حمل بار با قطار به ازمیر ، حمل بار کارگو به ازمیر 

بهترین را به بهترین های ارسال بار به ازمیر بسپارید 

http://www.tazminfreight.con

هزینه حمل لوازم و اثاثیه منزل به ازمیر ، کرایه حمل بار به ازمیر 

یکی از موارد اغلب مهم در ارسال لوازم منزل به ازمیر برای بسیاری از مردم این است که ببینند هزینه حمل اثاثیه منزل به ازمیر چقدر است . مقدار هزینه ارسال اثاثیه به ازمیر به فاکتورهای متفاوتی از جمله وزن بار ، ابعاد بار ، شهر و محل ارسال بار شما بستگی دارد .

برای اعلام دقیق هزینه حمل اثاثیه به ازمیر ، کارشناس حضوری شرکت ما به صورت رایگان به بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه میپردازند و پس از برآورد مقدار بار هزینه را به شما اعلام میکنند .

نکته قابل توجه :؟ این است که اگر شما در شهرستان های ایران هستید و قصد ارسال بار اثاثیه منزل به ازمیر را دارید میتوانید با ارسال عکس های وسایل خود از طریق واتساپ از هزینه مورد نیاز باخبر شوید. 

شما عزیزان باید بدانید ارسال لوازم منزل به ازمیر به دلیل ظرافت و شکنندگی این کالاها بسیار سخت و مشکل است و باید لوازم منزل شما به بهترین شکل ممکن بسته بندی شود تا از هرگونه خسارات احتمالی جلوگیری شود .

ارزان    .    سریع    .    مطمئن 

گروه حمل و نقلی تخصصی و کمپانی حمل بار به ازمیر (ترکیه) متخصص در حمل وسایل سنگین و نیمه سنگین ، شکستنی و حساس از طریق ارسال بار هوایی و زمینی به ازمیر با جدیدترین و کامل ترین خدمات حمل و نقل بین‌المللی از جمله حمل گاوصندوق به ازمیر ، حمل ساید بای ساید به ازمیر، حمل پیانو به ازمیر توسط تضمین بار با کیفیت ترین و کمترین هزینه

در هر گوشه از منطقه تهران و ایران باشید میتیواند با تماس با شماره تلفن های باربری تهران به ازمیر از خدمات حمل بار و ارسال لوازم منزل به ازمیر استفاده کنید. انواع حمل بار هوایی به ازمیر ، حمل بار دریای به ازمیر ، حمل بار به ازمیر با اتوبوس ، حمل بار کیلویی به ازمیر حمل خرده بار به ازمیر توسط باربری تهران به ازمیر انجام میشود.

ارسال اثاثیه منزل به ازمیر ، حمل بار به ازمیر ، ارسال بار به ازمیر 

یکی از پردردسرترین کارها در اثاث کشی به  خارج از کشور (ترکیه ازمیر) انتخاب یک باربری خوب و مطمئن میباشد که بتوانیم با خیالی آسوده وسایل منزل و لوازم اداری و تجاری و شرکت ها را به آن ها بسپاریم . شرکت تضمین بار با جدیدترین روش های حمل و نقل بین المللی  به ازمیر توانسته یک حمل بار مطمئن را برای مشتریان عزیز خود انجام دهد ، هزینه حمل بار به ازمیر روزانه و طبق دلار محاسبه میشود کرایه تریلی و ترانزیت به ازمیر را از ما بپرسید کارشناسان و مشاورین متخصص در ۲۴ ساعته در خدمت شما و آماده پاسخگویی به شما میباشند. 

شماره تلفن حمل بار به ازمیر 

حمل بار به ازمیر شعبه شمال تهران 02122923771

ارسال بار به ازمیر شعبه مرکز تهران  02188761833

حمل بار به ازمیر شعبه غرب تهران 02144451730

شماره واتساپ مدیریت ارسال بار به ازمیر 

09129350532


ارسال اثاث منزل به ازمیر

بسته بندی اثاثیه منزل برای ارسال بار به ازمیر 

بسته بندی اثاثیه منزل یک امر مهم در حمل اثاث منزل میباشد اگر یک بسته بندی خوب و محکم داشته باشید در هنگام حمل بار به ازمیر دیگر دچار مشکل و شکستگی وسایل نخواهید بود.  باربری ازمیر با داشتن بهترین وسایل بسته بندی اعم از کارتن های بزرگ چند لایه ، فوم ، وکیوم ، چسپ و ضربه گیرهای دولایه و محکم در خدمت شما خواهند بود. 

نمونه کارهای بسته بندی وسایل منزل به ازمیر 

حمل اثاثیه منزل به ازمیر 

حمل درست اسباب و اثاثیه منزل تهران به ازمیر توسط کارگران ماهر توانمند و متعهد با سی سال سابقه کاری در حمل و جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد کارگران ازمیر مورد اعتماد و امین هستند. 

حمل بار به ازمیر همه روزه بدون تعطیلی با  کارت بازرگانی و کار گمرکی 

تریلی ۴۰ فوت و ۲۰ فوت به ازمیر ترکیه و تشریفات گمرکی 

▪︎  از جمله بارهای که  حمل بار  به ازمیر در این حوزه انجام میدهند :

حمل اثاث منزل از تهران به ازمیر 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالای عمومی 

و...

وبلاگ های مرتبط

ارسال بار به آنتالیا 

حمل بار به آنکارا 

باربری تهران به ترکیه 

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار، حمل بار به ازمیر 

تلفن ثابت ارسال بار به ازمیر  : 02122923771 و 02188761833

مدیریت  حمل بار به ازمیر : 09129350532

ارسال اثاث منزل به ازمیر ، باربری تهران به ازمیر ، حمل بار به ازمیر ، ارسال خرده بار به ازمیر،  حمل وسایل خانه به ازمیر،  

حمل و نقل بین المللی تهران به ازمیر ترکیه هزینه حمل بار به ازمیر 

باربری تهران به ازمیر . حمل بار به ازمیر.  ارسال بار به ازمیر 


  • تاریخ ارسال: جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ , ۱۳:۱۹:۳۰ بعد از ظهر
  • بازدید: 1037
  • اشتراک گذاری: