خدمات باربری تهران به ترکیه + فریت و ارسال بار به ترکیه 

خدمات باربری تهران ترکیه 

شرکت ما در باربری تهران به ترکیه کلیه حمل بار و اثاثیه به ترکیه رو برای آن دسته از عزیزانی که قصد مهاجرت دارند رو انجام خواهیم داد. از ابتدای شروع حمل بار بهترین روش حمل بار رو توسط کارشناسان و مشاورین ما انتخاب کنید‌ تا  بارهای شما با منصفانه ترین هزینه و سریعترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر در ترکیه ارسال کنیم براتون. ما از اول کار یعنی صفر تا صد بسته بندی اصولی بارها تا انجام تشریفات گمرکی با شما هستیم تا زمانی که بار و کالای شما در مقصد ترکیه به شما تحویل داده بشود.

بسته بندی مطمئن و اصولی از جمله کارهای ماست از دیگر باربری ها و شرکت های فعال در این زمینه میباشد. با استفاده از بسته بندی تخصصی و دقیق از آسیب به بار شما و لوازم شخصیتون محافظت می‌کند و شما با خیال آسوده میتوانید به تمامی کشورها بارتون رو ارسال نمایید. 

در شرکت تضمین ترابر علاوه بر حمل بار به ترکیه ، خدمات باربری به سایر کشورهای خارجه رو هم انجام میدهند. مانند کرایه تریلی از تبریز به استانبول ترکیه نرخ کرایه تریلی به ترکیه یکی دیگر از خدمات ما میباشد.

تماس مستقیم با مشاورین باربری تهران به ترکیه 02122923771

دریافت مشاوره رایگان 02144451730 

برای ارسال بار به ترکیه می‌توان از روش های هوایی و زمینی در این خصوص استفاده کرد. فریت بار به ترکیه معمولا برای ارسال بارهای که دارای ارزش مالی زیاد و یا بارهای کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به طور معمول به صرفه ترین ، بهترین و ارزانترین روش برای ارسال بار به شهرهای ترکیه استفاده از حمل زمینی بار است . مهم ترین اصل برای ارسال بار از ایران به ترکیه، استفاده از خدمات بسته بندی درست و صحیح که ایم خدمات توسط پرسنل با تجربه و تجهیزات کامل میباشد. 

وبلاگ های مرتبط 

ارسال بار به استانبول  _ حمل اثاثیه منزل به ترکیه _ حمل بار به آنتالیا _ نرخ کرایه ترانزیت به ترکیه _ ارسال بار به آنکارا 

ارسال و فریت بار به ترکیه 

باربری تهران به ترکیه

برای ارسال بار و اثاثیه منزل به ترکیه میتوانید از روش های هوایی و زمینی بهرمند شوید. و در ادامه قیمت هر کیلو بار از ایران به ترکیه به نوع بار شما و خطوط هوایی بستگی دارد. 

مراحل حمل بار به ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

۱. اولین مرحله انتخاب درست بهترین شرکت باربری 

۲‌. تماس با مشاورین و کارشناسان ما و اطلاع از (نوع و روش حمل بار زمان و هزینه ارسال بار محاسبه میشود.)  

۳. بسته بندی بارها و آماده کردن پکینگ لیست به دو زبان ترکیه و انگلیسی 

۴. انقال بار به گمرک و یا فرودگاه امام خمینی و صدور بارنامه معتبر بین المللی و همچنین پیگیری برای رسیدن بار به مقصد‌.

ارسال بار به ترکیه 

ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به ترکیه یکی از موارد مهم خدمات ما در تضمین ترابر میباشد. به همین منظور شما میتوانید از روش های حمل بار هوایی و یا زمینی استفاده کنید. انتخاب نوع حمل بار به ترکیه، به مواردی از جمله هزینه ارسال بار و کالای شما بستگی دارد. ارسال بار به تمامی شهرهای ترکیه با استفاده از ماشین های حمل بار سنگین، اتوبوس،  هواپیمای بار و یا مسافر بری  انجام میشود . 

حمل بار زمینی به ترکیه 

ارسال بار زمینی به ترکیه

برای حمل بار به ترکیه اکثرا از ارسال بار زمینی استفاده می‌شود. و دلیل این امر همسایگی و وجود مرز مشترک بین ایران و ترکیه است. از مهمترین آپشن های حمل بار زمینی، ارسال بار ارزان و سریع است که به شما ارائه خواهیم داد.

برای حمل زمینی بار به شهرهای ترکیه ، تضمین ترابر از ماشین های و ترانزیت های سالم مسقف و تمیز استفاده می‌کند تا هنگام حمل بار و جابجای لوازم شما مشکلی پیش نیاد. استفاده از ماشین های حمل بار  سالم و مطمئن از آسیب و صدمه با بار شما جلوگیری می‌کند.

هزینه فریت بار هوایی به ترکیه 

از دیگر روش های ارسال بار به ترکیه، ارسال و فریت بار هوای می‌توان نام برد. این روش یکی از سریعترین روش های ارسال بار میباشد و در ضمن یکی از گرانترین قیمت و هزینه آن بیشتر از روش زمینی محاسبه میشود. از حمل هوایی به ترکیه بیشتر برای کالای لوکس و گران قیمت و یا اکثرا مواردی که به سریع ارسال بار نیاز دارند انجام میشود. 

هزینه فریت بار به ترکیه بستگی به میزان بار و مقصد شما شما متفاوت است. از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه فریت بار و حمل بار به ترکیه به موارد زیر بستگی دارد.

• هزینه بسته بندی وسایل و بار شما 

• هزینه حمل بار تا گمرک و یا فرودگاه امام خمینی 

• هزینه اجاره انبار، بارگیری و تخلیه در گمرک 

• هزینه تشریفات گمرکی و صدور مجوز برای ارسال بار

حمل و ارسال بار به شهرهای ترکیه 

در باربری تهران به ترکیه امکان ارسال بار از شهرهای ایران به تمامی شهری‌ها ترکیه فراهم شده است. باربری ترکیه با سالها تجربه در حمل و نقل بین المللی به ترکیه یکی از بهترین و معتبرترین شرکت حمل بار به ترکیه به شمار می‌رود. برای خدمات و سرویس دهی ما میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت ما تماس بگیرید تا مشاوره تلفنی بگیرد. از جمله شهرهای که به آنجا ارسال بار و خدمات داریم ارسال بار به وان ترکیه ، حمل بار به قبرس شمالی 

باربری تهران به ترکیه / حمل بار به ترکیه 

باربری تهران ترکیه یکی از قدیمی ترین باربری های ترکیه امکان ارائه کلیه خدمات حمل بار به ترکیه را برای شما عزیزان فراهم کرده است. به دلیل همسایه بودن با ترکیه و داشتن روابط تجاری زیاد هر ساله افراد زیادی تمایل به  مهاجرت و بارها و یا اثاثیه منزل خود را به ترکیه ارسال می‌کنند. در این باربری امکان ارسال بار به صورت هوایی و زمینی به ترکیه فراهم شده است. ارسال بار از ایران به ترکیه یکی از مهمترین خدمات باربری بین المللی  است. 

ارسال بار به استانبول ترکیه 

استانبول پایتخت ترکیه و یکی از مهمترین شهرهای ترکیه به حساب میاید. و اکثر مردم ایران به این شهر ترکیه متمایل نشان می‌دهند و مهاجرت می‌کنند. استانبول دارای دو بخش آسیایی و اروپایی که بخش اروپایی نسبت به قسمت آسیایی پیشرفته تر و پر مهاجرت تر میباشد.

برای ارسال بار به استانبول میتوانید بار باربری تضمین بار همکاری نموده و با ما تماس بگیرید. ارسال بار از ایران به استانبول به دو نوع روش زمینی و  هوایی فرستاده می‌شود که روش زمینی بسیار کم هزینه و به صرفه بوده و به همین خاطر محبوبیت زیادی دارد‌‌. زمان ممکن ارسال بار از تهران به استانبول به نوع روش حمل بار بستگی دارد. حمل زمینی ۱ الا ۴ روز زمان می‌برد و حمل هوایی نهایتا ۲ روز زمان لازم است.

اثاث کشی از تهران به ترکیه 

حمل اثاثیه از تهران به ترکیه با باربری تهران به ترکیه بدون کوچکترین دردسر و آسیب به وسایل شما با شرکت تضمین ترابر صورت می‌گیرد‌. حمل بار به صورت هوایی محبوب ترین باربری تهران به ترکیه میباشد. برای حمل وسایل منزل با هواپیما محدودیت های وجود دارد مثلا شما نمی‌توانید یخچال را با هواپیما بفرستید مگر اینکه گاز آن را تخلیه کنید. جهت اسباب کشی به ترکیه با خدمات ۲۴ ساعته با ما و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای استفاده از خدمات ارسال بار به ترکیه با هزینه بسیار مناسب بودجه شما می‌توانید با مراجعه در خصوص حمل بار ارجاع شوید. سابقه طولانی در ارسال بارهای تجاری و شخصی میباشیم.

باربری تهران به ترکیه 09129350532

حمل بار به ترکیه 02122923771 ارسال بار به ترکیه


  • تاریخ ارسال: سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۰:۵۱:۲۷ قبل از ظهر
  • بازدید: 37014
  • اشتراک گذاری: