حمل و نقل بین المللی زمینی ، هوایی 

حمل و نقل بین المللی حمل سریع و آسان ارسال بار، کالا، اثاث منزل به کشور مورد نظر شما صادرات بین المللی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی صورت میگیرد.

حمل و نقل بین المللی _ معتبرترین باربری بین المللی تخفیف ویژه با بسته بندی تخصصی فوق العاده و  همچنین ارائه ی خدمات باربری حمل و نقل بین‌المللی پرسنل مجرب در حوزه نقل و انتقال اثاثیه منزل و کالاهای اداری و تجاری باربری حمل و نقل بین‌المللی .

باربری بین المللی حمل و نقل بین المللی خدمات حمل بار  و اثاثیه منزل ، وسایل ادارات و شرکت ها به خارج از کشور 

بسته بندی وسایل منزل به خارج از کشور توسط حمل و نقل بین المللی 

حمل و نقل بین المللی چیست ؟

زمانی که کالا ، اثاث منزل یا مسافری از مرز کشورش خارج شود و به کشور دیگری ارسال گردد ، حمل و نقل بین المللی رخ داده است .

حمل بار به شهر ها و کشور های خارجه حمل و نقل بین المللی با کمترین قیمت 

حمل و نقل بین المللی زمینی 

حمل بار زمینی به صورت بین المللی به دو روش جاده ای و ریلی تقسیم بندی می‌شود.

حمل و نقل بین المللی هوایی

سریعترین و امن ترین و گران ترین نرخ بین المللی هوایی است . در این روش به صورت کارگو و فریت بار مسافری  مسافری جابجا می‌شوند. و در گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص میشود.

حمل و نقل بین المللی با سابقه ترین باربری تهران به خارج از کشور میباشد اگر قصد جابجایی وسایل خود را به خارج از کشور داشتید با شماره های درج شده در وبسایت تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان ممکن و سرویس های حمل و نقل شامل حال شما گردد .

 

مدیریت،09129350532

شعبات مختلف در حمل و نقل بین المللی و بسته بندی 

44451730----44452406

88761833----22923771

انتقاد و پیشنهاد از شعبه باربری بین المللی

09195508945

باربری بین المللی با تکنیک و فن آوری نوین در عرصه حمل و نقل بین‌المللی با راهبرد و تلاش های پی در پی در بهترین باربری سطح تهران

حمل و نقل بین المللی با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان تهرانی در امور اثاث کشی منازل ، شرکت‌ها،  ادارات و ... در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است . باربری بین المللی با تجهیزات کامل بسته بندی و ماشین های باری مدرن و بزرگ در اندازه های مختلف و کارگران متخصص و خوش اخلاق آناده سرویس دهی به تمام نقاط با بیمه و بارنامه دولتی و معتبر از صنف اتحادیه باربری تهران میباشد.

حمل و نقل بین المللی 

راه های ارتباطی با باربری بین المللی از طرق واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام میباشد حمل و و نقل باربری بین المللی یکی از بزرگترین و محبوبترین کارگو در تهران میباشد با ترانزیت و کانتینر های ۲۰ فوت و ۴۰ فوت 


▪︎باربری بین المللی ، حمل و نقل بین المللی 

ارزان.   سریع.    مطمئن

گروه حمل و نقلی تخصصی و کمپانی باربری بین المللی متخصص در حمل و جابجایی اثاثیه منزل و وسایل ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و معتبر می‌باشند . همچنین باربری بین المللی متخصص در حمل وسایل سنگین و حساس من جمله پیانو ،ساید بای ساید ، گاوصندوق و... به همشهریان محترم می‌باشند .

بهترین رو به بهترین ها بسپارید 


یکی دیگر از کارهای تخصصی باربری بین المللی ، حمل اثاثیه منزل بین‌المللی با حمل و نقل بین المللی میباشد که با در نظر گرفتن نوع بار شما صورت میگیرد تا بهترین مشاوره و خدمات را برای شما به ارمغان آورد .

بارنامه حمل و نقل بین المللی و باربری بین المللی : به منزله سند قرار داد حمل ، رسید دریافت کالا و سند مالکیت آن است و همچنین سندی است که زمان ادعای خسارت از شرکت بیمه میتواند به عنوان پشتوانه مورد استفاده واقع شود و بیمه معتبر از بیمه ایران برای آسوده بار خود . بارنامه در اصطلاح بین المللی کشتیرانی ، جاده ای و هوایی و زمینی میخوانند بارنامه مدرکی است برای یک واحد مشترک ، حمل و نقل بین المللی 

 


باربری بین المللی 

آغاز و هدایت یک اثاث کشی موفق و بدون دردسر با یک باربری حرفه ای و درست نتیجه و تاثیری دو چندان خواهد داشت که در این را باربری و حمل و نقل بین المللی که به عنوان قوی ترین و تضمین کننده بار شما برای جلب مشتری عمل میکنند . باربری بین المللی در طی سالها تغییرات بسیاری داشته است تا مشتریان با پیشرفته ترین فن آوری ها در عرصه حمل و نقل در باربری بین المللی آشنای داشته باشند .

در واقع موسسه حمل و نقل بین المللی تحقیقات و مطالعات فراوانی در این زمینه به دست آورده که در قانع کردن مشتری در باربری بین المللی و جلب نظر آن تأثیری فوق العاده دارد .

جدیدترین روش های حمل و نقل در باربری بین المللی با بهترین نتیجه در اول و آخر اثاث کشی را به پرسنل حرفه ای و موفق باربری ما در تهران بگذارید تا آرامش را همراه با اطمینان برای شما حاصل بفرمایند . با تشکر مدیریت باربری بین المللی 

باربری بین المللی با داشتن سالها تجربه در این زمینه و حمل بار از طریق زمینی و هوایی با کارای گمرکی و ارائه خاص ترین مشاوره‌ای تخصصی و با داشتن نیروی مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست 

تفاوت را احساس کنید گول باربری های کم تجربه رو نخورید باربری بین المللی با تضمین بار شما از درب منزل تا گمرک شهر مورد نظر شما را ساپورت خواهند کرد با هزینه کم و به صرفه

بسته بندی اثاثیه منزل حمل و نقل بین المللی با روش های اروپایی:

یکی از مهمترین کار در باربری بین المللی بسته بندی  میباشد که به وسایل و لوازم شما آسیب وارد نشود بدین منظور شرکت حمل و نقل بین المللی اتوبار تضمین با کارتن های سه لایه و پنج لایه ، فوم ، وکیوم ، چسپ،  ضربه گیرهای گردویی محکم دولایه و همچنین بسته بندی چوبی به درخواست مشتری در خدمت شما خواهند بود .

 

▪︎از جمله بارهای که باربری بین المللی در این حوزه انجام میدهند ;

_حمل اثاثیه منازل به کشورها

_حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

_حمل جهیزیه عروس 

_ کالای عمومی 

و...

موسسه حمل ونقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار ، باربری بین المللی 

تلفن: 44451730

تلفن: 88751833

تلفن: 22923771

موبایل: 09129350532

باربری بین المللی ، اتوبار بین المللی ، حمل و نقل اثاثیه منزل ، حمل ونقل بین‌المللی تهران  حمل بار بین‌ المللی . حمل و نقل بین المللی 

حمل و نقل بین المللی 

باربری. بین المللی 


  • تاریخ ارسال: شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ , ۰۹:۲۷:۴۳ قبل از ظهر
  • بازدید: 1881
  • اشتراک گذاری: