باربری پیروزی با 35% تخفیف ویژه اسباب کشی در پیروزی سریع و آسان  اتوبارپیروزی  با قیمت های  منصفانه و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل  پیروزی دارای کمترین و ارزانترین هزینه کامیون حمل بار در منطقه و خیابان پیروزی میباشد.

شماره تماس 

33 18 76 88 021

06 24 45 44 021

0532 935 0912 

بسته بندی کامل وسایل خونه 

بارگیری تخصصی با کارگران متخصص 

توجه ...؟  توجه ....؟ قابل توجه کسانی که قصد مهاجرت و ارسال لوازم منزل خود به ترکیه و خارج از کشور را دارند. شما عزیزانی که در منطقه پیروزی حمل بار به ترکیه را دارید میتوانید به شعبه باربری پیروزی بسپارید تا بهترین و آسانترین حمل و نقل را برای شما داشته باشند.

• باربری پیروزی با بیش از 30 شعبه فعال در سراسر تهران و خیابان پیروزی 

• اسباب کشی در پیروزی پیشرو در عرصه حمل و نقل و جابجایی 

• انواع ماشین آلات باربری جهت اسباب کشی وانت نیسان خاور 

باربری پیروزی با کارگران مشتری مدار تخصص در حمل پیانو و ساید بای ساید 

اتوبار در پیروزی حمل بار پیروزی با شگفت انگیز ترین قیمت و کیفیت 

در باربری پیروزی میتوانید بنا بر حجم بار خود از وانت بار ، کامیون و خاور استفاده کنید 

بهترین ها را به بهترین باربری پیروزی بسپارید 

http://www.autobartazmin.com

باربری محدوده پیروزی باربری در منطقه پیروزی باربری پیروزی نبرد وانت بار پیروزی 

باربری پیروزی اتوبار پیروزی 

باربری پیروزی یکی از بزرگترین باربری ها در خیابان پیروزی تهران است که با بیش از ۲۰ سال سابقه میتواند بهترین انتخاب برای انجام خدمات حمل و نقل و جابجای بار در محدوده پیروزی باشد. باربری پیروزی و کلا باربری را به اتوبار تضمین بار بسپارید و دیگر نگران هیچ مسئله ای نباشید شرکت اتوبار تضمین خوشحال است که  با ارائه تضمین در امر باربری خوش بدرخشد و مشتری های ثابت با رضایت بالای را به دست بیاورد .در هر گوشه از منطقه پیروزی باشید میتوانید  با تماس با شماره تلفن های باربری پیروزی از خدمات حمل و نقل و جابجایی بار در محدوده پیروزی استفاده کنید.  

انواع ماشین های سبک و سنیگن : نیسان مسقف کامیونت هیوندا و ایسوزو خاور های اتاق دار ماشین ها و تمامی وسایل حتی افراد و کارگران باربری پیروزی مخصوص و ویژه امور اسباب کشی هستند. یکی از پردردسرترین کارها در اثاث کشی انتخاب یک باربری درست و خوب میباشد که بتوانم با خیال راحت وسایل منزل و لوازم ادارات و شرکت ها را به آن ها بسپاریم . شرکت تضمین بار در منطقه پیروزی توانسته با جدیدترین روش های حمل و نقل یک اسباب کشی آسان و آرامی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. 

وقت کافی ندارید،؟

با نهایت دقت ، سرعت و کیفیت وسایل شما را در صورت نیاز بسته بندی و به کامیون و وانت بار انتقال میدهیم. 

باربری در پیروزی خدمات حمل اثاثیه منزل و وسایل ادارات و شرکت ها 

وانت بار اسباب کشی در پیروزی باربری محدوده پیروزی 

اتوبار پیروزی شهرستان بار پیروزی با ارائه خدمات شبانه  روزی 

اتوبار و باربری پیروزی با سابقه ترین باربری تهران میباشد که توانسته نیاز مشتریان را از جهت حمل و نقل وسایل سنگین و نیمه سنگین برطرف نماید اگر قصد جابجایی وسایل خود را در هنگام خرید دارید میتوانید با شماره های درج شده در وبسایت باربری پیروزی تماس گرفته تا در کوتاهترین زمان ممکن و سرویس های حمل و نقل شامل حال شما گردد.

اطلاعیه باربری پیروزی جهت رفاه حال مشتریان در سراسر تهران شعبه زده است 

شماره تلفن باربری پیروزی 

باربری پیروزی شعبه مرکز 02188761833

باربری پیروزی شعبه شمال 02122923771

باربری پیروزی شعبه غرب 02144451730

باربری پیروزی شعبه شرق 09129350532

 

"باربری اتوبار پیروزی" دارای وانت ، نیسان،  خاور ، کامیون هیوندا وایسوزو

"باربری پیروزی" دارای کارگران ماهر و توانمند در عرصه حمل و نقل 

"اتوبار پیروزی" دارای مدیریت عالی و منظبط و دقیق  

کارگر خواستید باربری پیروزی در اسرع وقت بدون معطلی در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شماست. 

اتوبار تضمین در باربری پیروزی با دقت فراوان در اسباب کشی منازل ، ادارات ، شرکت ها و دفتر کار شما بدون هیچ گونه آسیب دیدگی بسته بندی و حمل جهیزیه عروس و مبلمان شیک ارائه خدمات همه روز و ۲۴ ساعته  شبانه روزی صفر تا صد اثاث کشی را به ما بسپارید. 

اتوبار و باربری پیروزی 



باربری پیروزی بهترین و معتبرترین شرکت با نیروی مجرب و توانا ۲۴ ساعته خدمات صفر تا صد اسباب کشی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد. مشاورین ماهر و کاربلد در اتوبار تضمین بار  شما را راهنمایی میکنند تا به بهترین شکل ممکن کارتان را به پایان برسانید . این افراد در باربری منطقه پیروزی به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند و میتوانید در هر زمان که خواستید به آن ها مراجعه نمایید . اعتماد به باربری محدوده پیروزی از اثاث کشی و حمل بار در سطح شهر و ارسال بار از تهران به شهرستان لذت خواهید برد.

☑اتوبار پیروزی نبرد | باربری در محدوده پیروزی  | باربری منطقه پیروزی | با ۷۰ عدد کامیون مجهز و مخصوص اثاث کشی و ۴۰ عدد وانت نیسان جهت حمل بار کم و تک در محدوده پیروزی 

☑حمل اثاثیه منزل در پیروزی | اثاث کشی پیروزی | وانت بار پیروزی | ارسال کارشناس جهت کارشناسی بار شما و اعلام هزینه مورد نیاز اثاث کشی به مشتریان عرضه میشود. 

☑اتوبار باربری پیروزی برای سهولت حال مشتریان خود صفر تا صد کار اثاث کشی را برای ما انجام میدهند ، بسته بندی اولیه تا چیدمان دوباره در منزل جدیدتان 

☑بهترین باربری پیروزی | باربری خوب در پیروزی اتوبار تضمین بار قدیمی ترین و معتبرترین باربری پیروزی با جدیدترین روش های اثاث کشی و اسباب کشی 

☑باربری پیروزی | اتوبار پیروزی | باربری محدوده پیروزی تهران |

☑ماشین با کارگر و بدون کارگر شهرستان رو و داخل شهری 

☑حمل وسایل حساس و شکستنی باربری پیروزی از قبیل حمل پیانو،  حمل ساید بای ساید ، گاوصندوق و وسایل بزرگ و شیشه ای توسط کارگران توانمند و نیرومند 

اتوبار و باربری پیروزی یکی از شعبه های باربری بزرگ تضمین بار میباشد که بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی 

در خدمت ساکنین محترم منطقه پیروزی میباشد .

اتوبار تضمین بار با در نظر گرفتن 30% تخفیف ویژه برای ساکنین محترم منطقه پیروزی آماده سرویس دهی به تمام 

خیابان ها و کوچه های پیروزی میباشد .

 

اتوبار و باربری پیروزی اولین و قدیمی ترین باربری در عرصه حمل و نقل اثاثیه منزل با بیمه بارنامه دولتی و معتبر از صنف اتحادیه باربری تهران میباشد. 

 

اتوبار و باربری پیروزی جزو ده باربری برتر در تهران و محدوده پیروزی . اتوبار و باربری پیروزی به صورت تخصصی در تمام روز های هفته توسط تضمین بار با تخفیف ویژه و ارزانتر از باربری های دیگر ارائه می دهند. 

 

اتوبار و باربری پیروزی ارسال کارشناس جهت کارشناسی بار شما و اعلام هزینه مورد نیاز جابجایی برای شما

30٪تخفیف واقعی 

♡ بهترین ها بهترین را انتخاب میکنند ♡

بهترین انتقاد و پیشنهاد از شعبه باربری پیروزی از طریق تلفن گویا و مشاورین رایگان اتوبار و باربری پیروزی تهران 

شرکت اتوبار و باربری تضمین بار با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان تهرانی در امور اثاث  کشی منازل ، ادارات و شرکت ها و... در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد . باربری پیروزی با بهاره گیری از تجهیزات بسته بندی ، ماشین های باری مدرن در اندازه های مختلف و کارگران متخصص و خوش اخلاق آماده ی سرویس دهی به شما عزیزان هستند.  کلیه نرخ های تعیین شده در باربری پیروزی بر طبق نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه باربری تهران میباشد . همچنین اتوبار و باربری پیروزی با ارائه بیمه نامه و بارنامه خیال شما را از جبران خسارت های ناشی از آسیب دیدن وسایلتان راحت میکنن .باربری پیروزی 

اتوبار و باربری پیروزی با ماشین های بزرگ ۶ متری 

باربری پیروزی با کارگران متعهد و ورزیده 

اتوبار پیروزی با قیمت اتحادیه 

یکی از کارهای تخصصی اتوبار تضمین بار، باربری پیروزی می‌باشد که با در نظر گرفتن نوع بار شما صورت میگیرد تا بهترین خدمات را برای مشتریان به ارمغان بیاورد .

▪︎حمل درست وسایل منزل با بهترین  * باربری پیروزی

 حمل درست  اسباب و اثاثیه منزل با باربری پیروزی توسط کارگران ماهر ، توانمند و متعهد با سی سال سابقه کاری در حمل جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد کارگران پیروزی مورد اعتماد و امین هستند .

حمل بار همه روزه بدون تعطیلی با خاور مسقف ، وانت ، نیسان 

 

▪︎بسته بندی اثاثیه منزل با ارزانترین   *باربری پیروزی

هر چه قدر بسته بندی خوب و محکمی داشته باشیم در هنگام جابجایی دیگر نگران وسایل خود نخواهیم بود . باربری پیروزی با ارائه ی بهترین خدمات بسته بندی اعم از کارتن های سه لایه و پنج لایه ، فوم ، وکیوم ، چسپ و ضربه گیرهای محکم چند لایه در خدمت همشهریان منطقه و محدوده پیروزی خواهند بود.  


نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل در باربری پیروزی شامل ۵ هزینه میباشد .

1-هزینه ماشین باربری  برای سه ساعت  با ماشین خاور 370 برای دو ساعت  با ماشین نیسان 180الی230
2-دستمزد کارگر اسباب کشی  برای سه ساعت  طبقه همکف به همکف  85هزار تومان طبقات اول به بالا قیمت افزایش میابد
3-هزینه حمل وسایل سنگین ساید بای ساید پیانو ، گاوصندوق و تردمیل کاناپه بزرگ و بوفه های بزرگ شیشه ای باز و بسته کردن درب یخچال ساید برای  هر طبقه از 15الی40هزار تومان 
4-هزینه مازاد هزینه های مازاد در صورتی که اسباب کشی بیشتر از سه ساعت طول بکشد قیمت نیستان وانت و خاور دستمزد کارگر برای طبقات بالا فاصله از محله تخلیه و متراژ طولانی پیاده رو 
5-هزینه بسته بندی  پک بسته بندی مشماحبابدار سلفون و چسپ 900هزار  پک ده تایی کارتن 500هزار +کاور تشک ولباس هزینه کارگر برای بسته بندی 150تا250 هزار تومان 

 

تضمین بار با داشتن سال ها تجربه در این زمینه و ارائه مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست .

باربری در پیروزی | حمل اثاثیه منزل | اتوبار پیروزی 

باربری محدوده پیروزی وانت بار پیروزی وانت تلفنی پیروزی 

باربری در منطقه پیروزی اتوبار منطقه پیروزی  

&از جمله بار های که اتوبار و باربری پیروزی در این حوزه انجام میدهند : 

حمل اثاثیه منازل به شهرستان ها 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالاهای عمومی 

و....

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار ، باربری پیروزی 

تلفن باربری پیروزی : ۰۲۱۲۲۹۲۳۷۷۱ و ۰۲۱۴۴۴۵۱۷۳۰

تلفن اتوبار پیروزی : ۰۲۱۴۴۴۵۲۴۰۶ و ۰۲۱۸۸۷۶۱۸۳۳

موبایل : ۰۹۱۲۹۳۵۰۵۳۲

فکس : به زودی 

اتوبار و باربری پیروزی ، باربری پیروزی ، اتوبار پیروزی ، اتوبار باربری پیروزی ، باربری پیروزی حمل و نقل پیروزی وانت بار پیروزی نیسان بار پیروزی باربری محدوده پیروزی باربری در منطقه پیروزی باربری در پیروزی اتوبار در پیروزی 

حمل اثاثیه منزل پیروزی 

اسباب کشی در پیروزی 


  • تاریخ ارسال: یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ , ۱۵:۰۸:۴۷ بعد از ظهر
  • بازدید: 5701
  • اشتراک گذاری: