باربری مجیدیه بهترین اتوبار مجیدیه 

 TazminFreight.com 

باربری مجیدیه _ اتوبار مجیدیه  یکی از بزرگترین و با تجربه ترین شرکت های باربری در منطقه مجیدیه شمالی و جنوبی با ارزانترین قیمت میباشد.موسسه اتوبار و باربری مجیدیه شمالی و جنوبی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل میباشد.

کامیون های سرپوشیده و تمیز مخصوص اثاث کشی 

نیسان بار مجیدیه دارای خدمات بینظیر 

پرسنل متخصص مخصوص باز و بسته کردن وسایل 

حمل تخصصی وسایل سنگین و شکستنی

باربری مجیدیه اسباب اداری و تجاری، سازمان ها و شرکت ها با باربری مجیدیه اعم از حمل و نقل کالای تجاری، مواد اولیه، کالاهای ساختمانی، مواد شوینده، ماشین آلات، وسایل نقلیه، اثاثیه منزل، کالاهای کشاورزی، کالای انفورماتیک، کالای صنعتی، کالای فراورده های نفتی، کالای شبکه ای و مخابراتی، کالای صادراتی، کالای وارداتی، کالای نمایشگاه و نمایشگاهی، کالای اداری، کالای کارخانه ها و کارگاه ها، کالای گمرکی، کانتینر و.... است. 

راه های ارتباطی با باربری مجیدیه شمالی از طریق واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام میباشد.

سریع ارزان مطمئن

 باربری مجیدیه جنوبی یکی از بزرگترین، نزدیکترین و مطمئن ترین باربری های منطقه مجیدیه با هزینه کم و منصفانه میباشد. در هر ساعت و زمان که باشید فقط کافیست با شماره تماس باربری در مجیدیه تماس بگیرید تا در اصرع وقت کار شما را انجام دهند.

خدمات ارسال بار به شهرستان 

برخی از خدمات باربری مجیدیه شمالی 

در ذیل برخی از خدماتی که توسط اتوبار و باربری تضمین بار در منطقه مجیدیه شمالی ارائه می‌گردد آورده شده است و شما میتوانید با آنها آشنا شوید:

حمل و نقل اثاثیه منزل 

حمل و نقل اثاثیه اداری 

حمل و نقل جهیزیه عروس خانم ها 

بسته بندی لوازم بزرگ و کوچک 

حمل بار با کامیونت 

حمل بار با وانت و نیسان 

مشاوره رایگان جهت یک اسباب کشی حرفه ای و آسان 

برخی از خدمات باربری مجیدیه جنوبی
حمل بار با کامیون مسقف 

همه روزه حمل اثاثیه منزل و اداری، خودرو، لوازم خانگی، کالا و ... توسط باربری مجیدیه جنوبی با کامیون مسقف فلزی، کامیون مسقف چادری، کامیون روباز، خاور روباز اتاق چوبی و فلزی، کامیون با اتاق ترانزیت جهت حمل بار به تمامی شهرستان ها و داخل شهری

حمل بار با نیسان و وانت بار 

همه روزه ارائه خدمات حمل و نقل با نیسان بار و وانت بار مجیدیه به تمامی نقاط تهران و محدوده مجیدیه با رانندگان حرفه ای ارائه بارنامه طبق تعرفه باربری و نرخ ها به روز میباشد. حمل و نقل با نیسان تحت پوشش بیمه دانا صورت می‌پذیرد.

بسته بندی اثاثیه منزل 

باربری و بارچینی حرفه ای توسط کارکنان باربری مجیدیه بسته بندی اثاثیه منزل توسط افراد متخصص و حرفه ای که آموزش دیده هستند انجام میشود. بسته بندی اصولی جهت جلوگیری از شکستگی و... در زمان اسباب کشی خیلی مهم هست. 

خدمات به تمام منطقه و محدوده مجیدیه جنوبی 

ارائه خدماتی چون بسته بندی لوازم خانگی، اداری و ... همراه با باربری مجیدیه جهت انجام اسباب کشی منزل، اداری و حمل جهیزیه عروس خانم ها به هر نقطه از کلانشهر تهران و مجیدیه با کادری مجرب و کارآزموده در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.

باربری مجیدیه اسباب کشی در مجیدیه با 35% تخفیف و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل اتوبار در مجیدیه - با قیمت منصفانه در منطقه مجیدیه شمالی و جنوبی با استفاده از مدرن ترین و متنوع ترین ماشین های ۶ متری مخصوص اثاث کشی شهر و شهرستان بسته بندی لوازم منزل و وسایل ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی با پک کامل برای اثاث کشی 

نکته ...؟ 

باربری مجیدیه علاوه بر حمل بار داخل شهری و شهرستان حمل بار به ترکیه و خارج از کشور رو هم برای شما انجام خواهد با کمترین و ارزانترین قیمت در عرصه حمل و نقل بین المللی در منطقه مجیدیه شمالی و جنوبی 

بهترین را به بهترین های باربری مجیدیه در تهران بسپارید 

http://www.autobartazmin.com

باربری در مجیدیه اتوبار متخصص در منطقه مجیدیه

باربری حسن بنا اتوبار در مجیدیه حمل اسباب منزل در مجیدیه 

تعطیلات تابستانی بهترین زمان برای اسباب کشی میباشد 

باربری مجیدیه مفتخر است با ارزانترین قیمت بار شما را انجام دهد 

حمل بار ، بسته بندی ، تخفیف ویژه ، خدمات ۲۴ ساعته در باربری مجیدیه 

حمل بار به شهرستان مجیدیه باربری بین شهری و داخل شهری مجیدیه 

شرکت حمل و نقل اثاثیه منزل در مجیدیه شمالی 

یکی از پردردسرترین کارها در اثاث کشی انتخاب یک باربری درست و خوب میباشد که بتوانیم با خیال راحت وسایل و لوازم منزل خود را به آن ها بسپاریم . شرکت تضمین بار در مجیدیه با جدیدترین و شگفت انگیز ترین خدمات vip بهترین اسباب کشی را برای شما به ارمغان میاورند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در مورد وسایل خود حساس و وسواس دارید میتوانید قبل از جابجایی با مشاورین ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره رایگان را در خصوص چگونگی حمل بار و بسته بندی به شما بدهند . حمل بار مجیدیه . وانت بار مجیدیه  . باربری در محدوده و نزدیک مجیدیه 

وقت کافی ندارید،؟

با نهایت دقت ، سرعت و کیفیت وسایل شما را در صورت نیاز بسته بندی و به کامیون و وانت بار انتقال میدهیم. 

باربری مجیدیه شمالی یکی از بزرگترین باربری های منطقه مجیدیه شمالی و جنوبی است که با بیش از ۲۰ سال سابقه میتواند بهترین انتخاب برای انجام خدمات حمل و نقل و جابجای بار باشد . باربری مجیدیه و کلا باربری را به اتوبار تضمین بسپارید و دیگر نگران هیچ مسئله ای نباشید . شرکت اتوبار تضمین خوشحال است که با ارائه تضمین در امر باربری خوش بدرخشد و مشتری های ثابت  و رضایت بالای را به دست بیاورد. 

در هر گوشه از منطقه مجیدیه جنوبی  باشید میتوانید با تماس با  شماره تلفن های باربری مجیدیه از خدمات حمل و نقل  و جابجایی استفاده کنید . انواع ماشین های سبک و سنگین: نیسان مسقف ، کامیونت هیوندا و ایسوزو خاور های اتاق دار ماشین ها و تمامی وسایل حتی افراد و کارگران اتوبار مجیدیه مخصوص و ویژه امور اسباب کشی هستند. 

ارزان   .   سریع    .   مطمئن 

یک ضرب المثل هست که میگه هر ۵ بار اسباب کشی برابر است با یک آتیش سوزی واقعا راست میگن اگر واقعا در انتخاب باربری درست عمل نکنید و یا یک باربری  غلط را انتخاب کنید این اتفاق خواهد آمد. شرکت اتوبار تضمین در مجیدیه با سبک خاصی از جابجایی و پرسنل معقول و توانا یک جابجایی به تمام معنا را برای شما به ارمغان خواهد آورد . 

حمل پیانو 

حمل گاوصندوق

حمل ساید بای ساید 

حمل وسایل سنگین و نیمه سنگین 

حمل وسایل منزل و لوازم اداری و تجاری و شرکت ها

باربری در مجیدیه حمل اثاثیه منزل در مجیدیه وانت تلفنی مجیدیه 

خدمات حمل بار شهرستان بار مجیدیه اتوبار مجیدیه شمالی و جنوبی 

اسباب کشی مجیدیه وانت بار مجیدیه باربری در محدوده مجیدیه 

▪︎موقعیت جغرافیای محله مجیدیه 

محله مجیدیه یکی از محله های قدیمی شرق تهران است  . محله مجیدیه از شمال به بزرگراه همت ، از جنوب به مسیل باختر ، از شرق به خیابان کرمان و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی محدود است . نام جدید خیابان مجیدیه خیابان شهید استاد حسن بنا است ؛ که در مبارزات سیاسی پیش از انقلاب ۱۳۵۷ کشته شد . بزرگراه رسالت این محله را به دو قسمت مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی تقسیم کرده است.  اکنون به واسطه گذر بزرگراه های همت ، و صیاد شیرازی کل محله به چند بن بست ختم میشود. 


شماره تلفن باربری مجیدیه 

شعبه مرکز تهران 02188761833

شعبه شمال تهران 02122923771

شعبه غرب تهران 02144451730

باربری مجیدیه ، باربری مجیدیه شمالی ، اتوبار مجیدیه جنوبی تهران 



~باربری مجیدیه بهترین و معتبرترین شرکت با نیروی مجرب و توانا ۲۴ ساعته خدمات صفر تا صد اسباب کشی را به مشتریان عزیز ارائه میدهد . مشاورین ماهر و کار بلد در اتوبار تضمین ما را راهنمایی میکنند تا به بهترین شکل ممکن کارتان را به پایان برسانید.  این افراد در باربری منطقه مجیدیه به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند و میتوانید در هر زمان که خواستید به آن ها مراجعه فرمائید. اعتماد به باربری محدوده مجیدیه از اثاث کشی و حمل بار در سطح شهر و ارسال بار از تهران به شهرستان ها لذت خواهید برد .

☑کارگر خالی خواستید با باربری مجیدیه در تماس باشید در اسرع وقت بدون معطلی 

☑ماشین با کارگر و بدون کارگر شهرستان رو و داخل شهری باربری مجیدیه با ارزانترین و بصرفه ترین قیمت 

☑باربری نزدیک مجیدیه / باربری محدوده مجیدیه شمالی / اتوبار در مجیدیه جنوبی / وانت بار مجیدیه / نیسان بار مجیدیه 

☑هزینه حمل بار در محله مجیدیه با کمترین و بهترین قیمت ها ارائه میشود ، خدمات ارزنده و آسان برای مشتریان در این منطقه 

باربری مجیدیه اتوبار شرق به عنوان یک مرکز  تخصصی و مدرن در حمل و نقل و با در اختیار داشتن کادر مجرب و پرسنل ورزیده و آموزش دیده و همچنین تجهیزات مدرن آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز میباشد. 

این مرکز دارای مجوز رسمی از اتحادیه تهران میباشد اتوبار تضمین بار در مجیدیه ارائه دهنده کلیه خدمات اسباب کشی و حمل و نقل میباشد . شهرستان بار مجیدیه ، باربری بین شهری مجیدیه حمل به شهرستان مجیدیه 

~حمل وسایل حساس و سنگین از قبیل حمل پیانو  ، حمل ساید بای ساید،  حمل گاوصندوق و وسایل بزرگ و شکستنی را به عهده کارکنان توانمند باربری مجیدیه بسپارید. 

 

~حمل اثاثیه در مجیدیه با روش های بسته بندی اروپایی و به صرفه در تمام روز از هفته با تخفیف ویژه به مشتریان 

 

~باربری مجیدیه شمالی ، باربری مجیدیه جنوبی دارای ۸۰ عدد کامیون مجهز مخصوص اثاث کشی و ۵۰ عدد وانت نیسان برای حمل وسایل کم و تک در هر ساعت از شبانه روزی

30 ٪ تخفیف واقعی در باربری مجیدیه 

بهترین های شما بهترین ها رو انتخاب میکنند 

باربری مجیدیه با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان در امور اثاث کشی منازل ، شرکت ها ، ادارات و ... در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است . باربری مجیدیه با تجهیزات کامل بسته بندی و ماشین های مدرن باری در اندازه های مختلف و کارگران متخصص و خوش اخلاق آماده سرویس دهی به تمام نقاط با بیمه و بارنامه دولتی و معتبر از صنف اتحادیه باربری تهران میباشد .

~باربری مجیدیه یکی از شعبه های باربری بزرگ تضمین بار میباشد ، که بصورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی 

در خدمت ساکنین منطقه مجیدیه میباشد .

اتوبار تضمین بار با در نظر گرفتن 30٪ تخفیف ویژه برای ساکنین محترم منطقه مجیدیه آماده سرویس دهی به تمام 

کوچه ها و خیابان های منطقه مجیدیه میباشد. 

قیمت باربری مجیدیه شمالی نرخ کرایه حمل بار در مجیدیه جنوبی

باربری تضمین با پوشش منطقه مجیدیه تمام امور اسباب کشی و جابجایی منزل و شرکت ها را برعهده گرفته .

و با تلاش شبانه روزی خود شما عزیزان را در امر اسباب کشی خاطر جمع کرده و بدون هیچ دغدغه ای کار جابحایی

خانه شما به خانه جدیدتان را بدون هیچ گونه مشکلی انجام خواهند داد. 

بسته بندی اثاثیه منزل باربری مجیدیه شمالی 

اتوبار تضمین توانسته با ارائه شیوه های نوین در بسته بندی انواع لوازم خانگی، اداری، جهیزیه عروس علی الخصوص اثاثیه هایی که شکستنی هستند به صورت حرفه ای عمل کند و مشتریان گرامی با خیالی آسوده و با ایمنی و سرعت عمل بالا در انجام کارهای حمل و نقل از خدمات این موسسه  حمل و نقل باربری و اتوبار در تهران استفاده کنند و تجربه اسباب کشی لذت بخشی را تجربه کنند.  همچنین مشاورین ما خدماتی که مورد نیاز برای جابجایی موفق است و از مهم ترین وظایف اتوبار تضمین در باربری در محله مجیدیه شمالی و جنوبی محسوب میشود را جزئی از روند کاری است را ارائه دهد . کافی است دو روز مانده به اثاث کشی با کارشناس ما تماس بگیرید تا از محل شما دیدن کرده و برنامه کلی را مشخص نماید . بعد از پس از مشخص شدن تعداد جعبه های مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل،  تیم اتوبار تضمین با تجهیزات لازم به محل شما اعزام می شوند تا تمامی مراحل را توسط کادری حرفه ای انجام گیرد.  در یک نگاه کلی محل بررسی شده و تقسیم وظایف فورا صورت میگیرد که معمولا هر بخش از خانه به دو نفر تعلق میگیرد و در هر جعبه با رعایت استاندارد های حمل و نقل مرتبط با آن لوازم و ضمن رعایت اصول بسته بندی جایگزینی میشوند. هم چنین وسایلی که نیاز به استفاده نمودن از ظربه گیرهای مخصوص باشد را از اولویت های کاری محسوب شده و پس از اتمام کار بسته بندی درب کارتن با چسپ مخصوص محکم می شود. باربری مجیدیه 

 

اتوبار و باربری مجیدیه دارای ماشین های بزرگ ۶ و ۷ متری مسقف فلزی موکت کاری شده تمیز مخصوص حمل اثاث منزل

 

اتوبار و باربری مجیدیه اولین ک قدیمی ترین باربری در عرصه حمل و نقل اثاثیه منزل 

 

اتوبار و باربری با مدیریت عالی و موفق و بیمه بارنامه دولتی و معتبر از صنف اتحادیه باربری تهران 
حمل وسایل منزل با باربری مجیدیه جنوبی

 اسباب و اثاثیه منزل با باربری مجیدیه توسط کارگران ماهر ، متعهد و توانمند با سی سال سابقه کاری در حمل و جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد،  کارگران مجیدیه مورد اعتماد و امین هستند . همه روزه حمل اثاثیه منزل و اداری ، خودرو ، لوازم خانگی،  کالا و... توسط کامیون مسقف چادری ، کامیون مسقف فلزی ، کامیون روباز،  خاور روباز و ... جهت حمل بار در سطح شهر و شهرستان  ها فعالیت دارند 

اتوبار تضمین به عنوان یک موسسه حمل و نقل  باربری و اتوبار در محله مجیدیه آماده ارائه خدمات باربری در مجیدیه تهران و اتوبار در مجیدیه تهران‌ جهت حمل بار مجیدیه ، جابجایی اثاثیه منزل در مجیدیه ، وانت بار مجیدیه ، نیسان بار مجیدیه ، خاور و کامیونت مجیدیه،  اسباب کشی در مجیدیه ، حمل و نقل های شرکت ها و سازمان ها در مجیدیه توسط کادر مجرب و ویژه محله مجیدیه میباشد. 

اتوبار و باربری مجیدیه شمالی  با  ماشین های بزرگ 

باربری مجیدیه جنوبی با کارگران ورزیده و متعهد 

اتوبار مجیدیه با قیمت اتحادیه 


نرخ و قیمت کرایه حمل اثاثیه منزل باربری مجیدیه شامل ۵ هزینه میباشد .

1-هزینه ماشین باربری برای سه ساعت با ماشین خاور 360 هزار تومان برای دو ساعت با ماشین نیسان 120الی220
2-دستمزد کارگر اسباب کشی  برای سه ساعت  طبقه همکف به همکف 90هزار تومان طبقات اول به بالا قیمت افزایش میابد
3-هزینه حمل وسایل سنگین   ساید بای ساید ، پیانو ، گاوصندوق و تردمیل کاناپه بزرگ بوفه های بزرگ شیشه ای باز و بسته کردن درب یخچال ساید  برای هر طبقه از 15الی40هزار تومان اجرت دارد
4- هزینه مازاد  هزینه های مازاد در صورتی که اسباب کشی بیشتر از سه ساعت طول بکشد قیمت خاور وانت و نیسان  دستمزد کارگر برای طبقات بالا  فاصله از محله تخلیه و متراژ طولانی پیاده رو 
5-هزینه بسته بندی  پک بسته بندی مشماحبابدار سلفون و چسپ 900هزار  پک ده تایی کارتن 500هزار تومان  +کاور تشک و لباس  ساعت کار کارگر برای بسته بندی 150تا250 هزار 

 


یکی از کارهای تخصصی اتوبار تضمین بار باربری مجیدیه می‌باشد که با در نظر گرفتن نوع بار شما صورت میگیرد تا بهترین خدمات را برای شما به ارمغان آورد .

حمل بار همه روزه بدون تعطیلی با خاور مسقف ، وانت و نیسان 

تضمین بار با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست.

موسسه حمل و نقل اثاپیه اتوبار تضمین بار ، باربری مجیدیه شمالی و جنوبی 

با ما تماس بگیرید :

دفتر مرکزی: 02188761833

دفتر غرب: 02144452406

دفتر شمال: 02122923771

دفتر شرق: 09195508945

مدیریت: 09129350532

بابری مجیدیه شمالی ، اتوبار مجیدیه شمالی ، باربری مجیدیه جنوبی ، اتوبار مجیدیه جنوبی. حمل بار مجیدیه شمالی قیمت باربری مجیدیه باربری مجیدیه


  • تاریخ ارسال: پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ , ۰۵:۳۶:۱۲ قبل از ظهر
  • بازدید: 19047
  • اشتراک گذاری: