باربری تهران به آلمان یکی از بزرگترین سامانه تخصصی حمل بار از تهران به آلمان است که با بیش از یک دهه سابقه درخشان بهترین انتخاب برای ارسال بار به آلمان میباشد. باربری تهران به آلمان و حمل کالا و بار خود را به تضمین ترابر بسپارید و دیگر نگران هیچ مسئله ای نباشید. تضمین باربری خوشحال است که با ارائه تضمین در امر باربری بین المللی خوش بدرخشد و مشتری های ثابت با رضایت بالای به دست بیاورد. انواع حمل بار هوایی و زمینی: حمل بار زمینی به آلمان،  ارسال بار هوایی به آلمان و حتی هزینه ارسال بار به آلمان همگی در  امور اسباب کشی به آلمان متخصص  و مخصوص میباشد.

هزینه حمل بار به آلمان 

هزینه ارسال بار از تهران به آلمان به حجم و وزن کالا و اثاثیه شما بستگی دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و نمیدانید که چگونه و چطور بار خود را بفرستید؟  شرکت تضمین ترابر با کارشناسان و مشاورین رایگان اطلاعات تمامی مهاجرت و هزینه حمل بار به آلمان رو تمام و کمال به شما توضیح و روشن سازی خواهند کرد .

مدارک لازم برای ارسال بار به آلمان 

تصویر پشت و روی کارت ملی 

صفحه اول پاسپورت 

آدرس و تلفن فرستنده در ایران 

آدرس ایمیل 

آدرس و تلفن مقصد تحویل گیرنده در آلمان 

بسته بندی بار برای ارسال بار به آلمان 

بسته بندی وسایل یکی از مهمترین کارهای اولیه ارسال لوازم منزل به آلمان میباشد. هرچه قدر بسته بندی خوب و محکمی داشته باشید در هنگام جابجایی و حمل بار به کشور آلمان دیگر نگران وسایل و شکستن آن ها نیستید. بهترین پک بسته بندی برای شما عزیزانی که برای وسایل و بار خود ارزش قائل هستید. پک کامل بسته بندی اثاثیه منزل به آلمان 

از جمله بارهای که به آلمان ارسال داریم:

حمل اثاثیه منازل به شهرهای آلمان 

حمل کالایی صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالای عمومی 

و..

حمل بار به آلمان ارسال بار به آلمان 


  • تاریخ ارسال: سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ , ۱۴:۰۳:۲۹ بعد از ظهر
  • بازدید: 2356
  • اشتراک گذاری: