باربری جماران| اتوبار جماران| زیر مجموعه اتوبار تضمین آماده ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل به صورت حرفه ای با قیمت منصفانه در باربری منطقه جماران کارگران ماهر متخصص حمل بار شهر و شهرستان  باربری محدوده جماران با دارا بودن کامیون های بزرگ مخصوص اثاث کشی 

حمل بار در جماران اسباب کشی در جماران اتوبار جماران  متخصص در حمل اثاث منزلحمل بار داخل شهری و بین شهری جماران باربری در محدوده جماران خاور و کامیونت مخصوص اسباب کشی جماران بهترین را به بهترین باربری جماران بسپارید .

http://www.tazminfreight.com

باربری جماران

باربری محدوده جماران باربری منطقه جماران وانت بار جماران حمل اثاثیه منزل 

اتوبار جماران باربری جماران 

یکی از پردردسرترین کارها در اسباب کشی انتخاب یک باربری درست و قابل اعتماد که بتوانیم با خیال راحت وسایل منزل و لوازم ادارات ، شرکت ها ، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی را به آن‌ها بسپاریم‌. شرکت تضمین بار در منطقه جماران با شگفت انگیزترین روش ها و جدیدترین خدمات توانسته یک اثاث کشی آرام و بدون دردسر را برای شما انجام دهد. انواع ماشین های سبک و سنیگن: کامیون ایسوزو و هیوندا ، نیسان مسقف،  خاور اتاق دار مسقف فلزی موکت کاری شده و تمیز مخصوص اثاث کشی در منطقه جماران .

گروه حمل و نقلی تخصصی و کمپانی باربری جماران متخصص در حمل وسایل سنگین و نیمه سنگین از قبیل حمل پیانو ، حمل ساید بای ساید  ، حمل گاوصندوق و...‌ در خدمت شما هستیم . 

در هر گوشه از منطقه جماران باشید میتیواند با تماس با شماره تلفت های باربری جماران تماس بگیرد و از خدمات جابجایی بار استفاده کنید. 


باربری جماران شعبه شمال تهران 02122923771

باربری جماران شعبه مرکز تهران  02188761833

باربری جماران شعبه غرب تهران 02144451730

مدیریت اتوبار و باربری جماران  09129350532


اتوبار تضمین در جماران با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه خاص ترین مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی کاری مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست. 

باربری جماران با تجهیزات کامل برای انجام اسباب کشی و جابجایی بار و اثاثیه منزل شما  در کمترین زمان جابجا خواهد کرد . باربری در جماران زیر شعبه باربری تضمین بار با در نظر گرفتن انواع بار اعم از سنگین و حساس در خدمت شما با کارگران معقول و نیرومند در خدمت شما خواهند بود .

شرکت اتوبار و باربری تضمین بار با هدف خدمت رسانی به شما عزیزان منطقه جماران در امور اثاث کشی منازل، شرکت ها ، ادارات و ... در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد . باربری جماران با بهره گیری از تجهیزات بسته بندی ، ماشین های باری مدرن در اندازه های مختلف و کارگران متخصص و خوش اخلاق آماده سرویس دهی به شما عزیزان است . کلیه نرخ های تعیین شده در این شرکت بر طبق نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه باربری تهران میباشد. همچنین اتوبار و باربری جماران با ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی و معتبر خیال شما را از جبران خسارت های ناشی از آسیب دیدن وسایلاتون راحت میکنند . 

اتوبار و باربری جماران دارای ماشین های بزرگ ۶ متری مسقف فلزی موکت کاری شده و تمیز مخصوص حمل اثاث منزل میباشد .

 

اتوبار و باربری جماران به صورت تخصصی در تمام روز های هفته توسط تضمین بار با تخفیف ویژه و ارزانتر از باربری های دیگر ارائه میدهند.

 

اتوبار و باربری جماران اولین و معتبرترین باربری در عرصه حمل و نقل 

 

معیار مهم برای یک باربری خوب چیست ؟

  1. کامیون های مجهز و بروز با تمام ابزار باربری 
  2. کارگران ورزیده و مجرب و باتجربه 
  3. قیمت منصفانه و طبق تعرفه اتوبار و باربری 
  4. احترام به مشتری در وقت شناسی و مسئولیت پذیری 
  5. تضمین سلامت اثاث منزل و کالای مشتری که ما آن را بیمه میکنیم .

 

بسته بندی اثاثیه منزل باربری جماران 

بسته بندی وسایل منزل  یک امر مهم در حمل اثاث منزل میباشد اگر یک بسته خوب و محکم داشته باشید در هنگام جابجایی دیگر دچار مشکل و شکستگی وسایل نخواهید بود . باربری جماران با بهترین وسایل بسته بندی اعم از کارتن های چند لایه ، فوم،  وکیوم و ضربه گیرهای محکم دولایه در خدمت شماست .

نمونه کارهای بسته بندی لوکس باربری جماران

 

حمل اثاثیه منزل جماران 

حمل درست اسباب و اثاثیه منزل با باربری جماران توسط کارگران ماهر،  متعهد و توانمند با سی سال سابقه کاری در حمل و جابجایی اثاث منزل انجام میپذیرد کارگران جماران مورد اعتماد و امین هستند. 

حمل بار همه روزه بدون تعطیلی با / وانت ، نیسان و خاور مسقف /

 

از جمله بارهای که اتوبار و باربری جماران در این حوزه انجام میدهند :

حمل اثاثیه منازل به شهرستان ها 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس

کالای عمومی 

و....

موسسه حمل و نقل اثاثیه منزل اتوبار تضمین بار، باربری جماران 

تلفن : 0212292377 ، 02188761833

موبایل : 09129350532

باربری جماران ، حمل اثاثیه منزل اتوبار جماران وانت بار جماران باربری در محدوده جماران باربری منطقه جماران باربری جماران تهران 


  • تاریخ ارسال: سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ , ۱۳:۳۹:۴۱ بعد از ظهر
  • بازدید: 3198
  • اشتراک گذاری: