باربری اسباب کشی کن سولقان

(اتوبار و باربری کن )_  تخفیف ویژه با کارگران کارآزموده و مجرب جهت حمل و اثاث کشی با بهترین نحو احسنت و کمترین هزینه خدمات باربری در کن اتوبار کن ، وانت بار کن ، نیسان بار کن حمل و نقل سریع و آسان و ارائه خدمات تخصصی با کارگران توانمند باربری در کن با انجام هر آنچه که شما از یک اثاث کشی در انتظار دارید .

باربری کن حمل و نقل سریع و آسان 

اتوبار و باربری کن با قمیت منصفانه 

اتوبار کن دارای پیشرفته ترین خدمات باربری 

تلفن : 44451730.     _.   44452406

مدیریت :09129350535

باربری کن با تکنیک و راهبرد جدید در عرصه حمل ونقل اتوبار کن با فن آوری و تلاش های پی در پی تخصص در حمل اثاثیه منزل تفاوت را احساس کنید حمل درست و کم هزینه با کوچکترین صدمه و آسیب به وسایل شما توسط باربری کن با خدمات ارزنده و پیشرفته در حمل و نقل 

 

راه های ارتباطی با اتوبار و باربری کن از طریق واتساپ،  تلگرام و اینستاگرام میباشد باربری کن یکی از بزرگترین و  مطمئن ترین کارگو در تهران میباشد با خاور های ۶ و ۷ متری

_اتوبار و باربری کن دارای پیشرفته ترین بسته بندی با پرسنل خانم و آقا و همچنین مدیریتی عالی در کار باربری در کن 

_اتوبار و باربری کن دارای ماشین های بزرگ شیش متری حمل بار به شهرستان های ایران و مناطق کل تهران با باربری در کن .

 



اتوبار و باربری کن 

سریع   .    ارزان.    .  مطمئن

گروه حمل و نقلی تخصصی و‌کمپانی باربری کن متخصص در حمل و جابجایی اثاثیه منزل و وسایل ادارات ، شرکت ها ، ارگان ها و سازمان های دولتی و معتبر  می‌باشند . همچنین باربری کن متخصص درحمل وسایل سنگین و حساس من جمله پیانو ، ساید بای ساید ، گاوصندوق و ... در خدمت همشهریان می‌باشند .

بهترین را به بهترین ها بسپارید 

ارائه خدمات شبانه روزی در کن 

 

یکی دیگر از کارهای تخصصی تضمین بار ، باربری کن می باشد که با درنظر گرفتن نوع بار شما صورت میگیرد ، تا بهترین مشاوره و خدمات را  برای شما به ارمغان آورد . باربری کن با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی مجرب و کارآزموده و همچنین کامیونت های تجهیز شده خود درخدمت شماست .

بسته بندی اثاثیه منازل باربری کن : بسته بندی یک امر مهم در اثاث کشی می‌باشد که باربری کن با کارتن های سه لایه و پنج لایه ، فوم ، وکیوم ، چسپ ، ضربه گیرهای دولایه محکم با روش های اروپایی در خدمت مشتریان خواهند بود .

از جمله بارهای که اتوبار و باربری کن در این حوزه انجام میدهند :

حمل اثاثیه منازل به شهرستان های ایران 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالای عمومی 

و....

موسسه اتوبار و باربری کن ، اتوبار تضمین 

تلفن :44451730--44452406

موب:09129350532

اتوبار و باربری کن ، باربری در کن ، اتوبار در کن ، باربری کن 


  • تاریخ ارسال: شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ , ۱۸:۱۹:۱۳ بعد از ظهر
  • بازدید: 1275
  • اشتراک گذاری: