حمل وسایل سنگین در اسباب کشی 

حمل وسایل و اجسام سنگین در اسباب کشی توسطاتوبار تضمین با کارگرانی مجرب و نیروی کارآزموده در حمل وسایل سنگین و حمل اجسام سنگین می باشد .حمل وسایل و اجسام سنگین با بهترین و خاص ترین تکنیک و استراتژی در تمام نقاط تهران به مشتریان عزیز می‌باشد .

مدیریت، 09129350532 

تل ، 22923771 ♧ 44451730

راه های ارتباطی با حمل اجسام‌سنگین در تهران از طریق واتساپ ، تلگرام و اینستاگرام میباشد حمل وسایل سنگین یکی از بزرگترین و مطمئن ترین کارگو در تهران میباشد با ماشین های ۶ و ۷ متری مخصوص وسایل حساس و شکستنی 

یکی دیگر از کارهای تخصصی اتوبار تضمین بارحمل وسایل و اجسام سنگین و حساس می‌باشد که با در نظر گرفتن نوع بار شما صورت میگیرد تا بهترین مشاوره و خدمات را برای شما به ارمغان آورد .

تضمین بار با داشتن سالها تجربه در این زمینه و ارائه خاص ترین مشاوره های تخصصی و با داشتن نیروی مجرب و کار آزموده و همچپبن کامیونت های تجهیز شده خود در خدمت شماست .

چرا ؟؟ اتوبار تضمین بار برای حمل وسایل سنگین 

اتوبار تضمین بار چگونگی حمل و جابجایی وسایل حساس و سنگین رو از حمل اولیه تا چیدمان دوباره به شما آموزش خواهند داد یکی از مهمترین کار در جابجایی و حمل و نقل درست حمل کردن وسایل میباشد که شرکت اتوبار تضمین با آموزش های لازم به کارکنان و کارگران خود توانسته بهترین ها رو نصیب مشتریان کند.

از جمله بارهای که در حمل وسایل سنگین در این حوزه انجام میدهند :

حمل اثاثیه منازل و حمل وسایل اجسام سنگین بهرستان ها 

حمل کالاهای صادراتی و وارداتی 

حمل جهیزیه عروس 

کالای عمومی 

و...

موسسه حمل و نقل اتوبار تضمین ، حمل وسایل سنگین و حساس 

تل :44451730

تل:229237771

تل:88761833

09129350532

حمل وسایل سنگین جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی حمل وسایل سنگین در اثاث کشی 


  • تاریخ ارسال: شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ , ۰۸:۲۱:۲۳ قبل از ظهر
  • بازدید: 1201
  • اشتراک گذاری: